Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Ooooh, han kommer hem om en knapp timme! Håll dig vaken
Ha ha! han är faktiskt redan hemma,-ledig dag- han är mycket upptagen...
...han diskar!
jag ska gå och lägga honom sedan...
*Fniss fniss*
Natta maken är alltid trevligt.
Låter helt klart lovande för framtiden om ni får en chans att ses lite mer. Men varför sista dan på jobbet, arbetslös eller något annat trevligt på gång?
Diskuterade lite med maken för några dagar sedan och förklarade hur viktig denna tråden är. Han suckade lite när han såg vilken adress jag skrev in. Men som jag sa vart skall jag annars vända mig med mina funderingar?? Klart jag kan prata med honom, men hur mkt han än lyssnar och är delaktig i detta så kan han aldrig bli en tjej. Är väldigt skönt att ha er att ventilera tankar med, ni genomgår ju samma saker...
Lanovia, jag håller helt med!
Speciellt eftersom jag är belagd med FL-förbud, då är ju denna tråden min enda ventil
Jag känner att jag inte vill belasta maken med så mycket ÄL-, symptom- och BIM-snack heller, med risk för att det blir för mycket fokus på barnproduktion... Vill gärna behålla spontaniteten och glöden i samlivet, utan att tankarna upptas av befruktning. Det räcker med att jag håller reda på när det kan vara bra att ligga i lite extra...
Instämmer!!!
jag känner mig minst sagt tjatig ibland. Särskilt nu, varje morgon börjar med, "oh vad jag har ont i magen."
Och som sagt även om maken så klart lika gärna som jag vill ha barn och säkert kommer gråta av glädje den dan vi får till det så går han ju inte runt med lika mkt tankar som jag. Han längtar och hoppas. Men det är ju inte han som har ont i magen eller är rädd när han går på toa runt BIM. Och visst han vet om hur jag känner och jag pratar mycket med honom men man vill ju inte tjata ut honom totalt.
Måste ju spara på energin så han orkar med en grinig fruga under graviditen.