Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Tror det ar mensen pa riktigt nu. Har ihallande mensvark och blod sen igar. Ah well. Det ar anda det basta just nu - far vanta till maj da jag far ordentlig mammapenning. Kommer att vara saaa otalig tills vi far borja forsoka.
Håller tummarna så de vitnar! Lycka till!
Blev inget arbete med strålning för mig idag. Kanske blir senare i veckan, men jag är för tillfället glad för varje dag utan.
Nu är det kört. Nu har jag fastnat på FL. Dammit!
Hihi....välkommen till klubben!
Dit vågar jag inte ens gå...
Jag var inne o titta på FL igår, men lyckades ta mig därifrån med äran o livet i behåll. Får väl se om jag hamnar där vid senare tillfälle...
Igår kväll var jag nästan säker på att om jag är gravid nu så är det MF pågång. Var på orkesterrep men fick åka hem efter halva tiden, gjorde så fruktansvärt ont i magen att spela. När det fortfarande gjorde lika ont när jag lagt mig så dök tanken på MF upp, har fortfarande ont. Det är liksom inte den där "mensvärken" längre utan gör mer ilande (eller hur jag nu skall beskriva det) ont i "tjejmagen".
Nej, va tråkigt Lanovia!
Usch då Ianova, det låter inget vidare... Jag misstänker ju att jag fick tidigt MF förra månaden. Jag fick iofs ont i samband med blödning, men det kändes liksom inte som vanliga indianer.
Hade troligtvis ÄL nu i helgen, då vi var hos min mans familj, och veckan innan var han borta... Det har alltså inte blivit speciellt mycket praktiserande den här gången, så jag har inte jättehöga förhoppningar. Men visst finns möjligheten, så hoppas gör man ju alltid
Åker till London på kärleksweekend i morgon, det ska bli så skönt att komma iväg och bara mysa