• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99
    ingenjörsbruden skrev 2009-01-14 15:12:09 följande:
    TJOHOOOOOOOO TJEJER!!!!Gissa vem som plussade i morse!!! Man kan ju alltid fundera pa om de thailanska gravtesterna ar sa tillforlitliga....men det tror jag att de ar....fick tva streck direkt! I morgon ar jag i v 7!!! Sa det blev en liten brollopsbebis har! Har varit ganska saker de senaste 2-3 veckorna....men med min PCO i atanke sa kandes det bra med ett test.Har def den tuffaste cellsamlingen har......eller ar det nagon annan cellsamling som har 14 dyk redan? hihihihiHaller tummarna for alla kommande tester!!
    Wow är det sant!!!! YAY, men shit vad kul!!! HURRA!! Så sjukt glad för alla er gravidisar :D Det är snart inte kvar några ickegravida i tråden, haha!

WEEEEEEEEEE

*grattiskramaaaaaaaar*
  • Blivande fru L

Grattis ingenjören! Det lät misstänkt tidigare, kul att få det bekräftat. Coolt med enbröllopsbebis!

Själv är jag inte lika glad. Mens idag, en dag tidigare än väntat!

• passionsblomman

Ja, tjejer, det ska gudarna veta, att det tar på spontaniteten och allt det där, när man försökt länge. Förövrigt så kan en 7-åring som har mardrömmar och är väldigt morgonpigg däpa the action rätt mycket. För att inte TALA om hur fullständigt "avsexad" man kan känna sig som osoven,urmjölkad och oduschad småbarnsmamma. Har man dessutom lagt på sig och inte alls är bekväm i sin kropp längre, då kan det krävas en del för att hitta sig själv och att ens vilja vilja, om ni hängde medpå den konstiga meningen.

Det har varit många olika faser i vårt förhållande, och under lång tid är det inte alls konstigt att det inte blivit ngt syskon, eftersom det helt enkelt inte fanns mycket till umgänge av den sorten. Särskilt då min sambo jobbade bara natt.

Vi har det bra tillsammans, men efter 10 år tillsammans är det ju inte som det var när man bara varit ihop ett halvår.
    Så, som ni säger, man vill ju inte lägga press på förhållandet med alla kisstester och meck. MEN det blir det ju ändå, när man väl insett att läget är rätt bistert ifråga om det ska kunna bli ett barn till . Då är det lätt att få ett mindre utbrot när man just sett att det är "läge" och karln ringer hem och säger att han måste ta ett extrapass OCH har lovat att jobba över...

Då är det gött att kunna hänga här lite...

• Ore

Grattis ingenjörsbruden, vad roligt!!!

Många som plussat här nu, det verkar vara möjligt i alla fall...

• passionsblomman

ingenjörsbruden: det var väl det jag misstänkte!!!! så jätteroligt! grattis!!!*kramar jättehårt*

*hoppar runt lite också*

• passionsblomman

Ja, de stängde ner vårt företag i årsskiftet, och sedan har vi packat ihop osv. Nu har jag skrivit in mig på Af och har både planer på starta eget och lite olika jobbökeritankar på g.
    Det hade passat UTMÄRKT med plus nu...
    helst om jag kunde få bevlijat starta eget stöd, nu medan vi bygger upp verksamheten, HÅLL TUMMARNA!!Både för plus, starta eget och att vi får bygga om vår lilla stuga!

lanovia 08 skrev 2009-01-14 08:01:01 följande:

Natta maken är alltid trevligt. Låter helt klart lovande för framtiden om ni får en chans att ses lite mer. Men varför sista dan på jobbet, arbetslös eller något annat trevligt på gång?
  • Emmet99
    passionsblomman skrev 2009-01-14 18:12:31 följande:
    Ja, de stängde ner vårt företag i årsskiftet, och sedan har vi packat ihop osv. Nu har jag skrivit in mig på Af och har både planer på starta eget och lite olika jobbökeritankar på g.Det hade passat UTMÄRKT med plus nu...helst om jag kunde få bevlijat starta eget stöd, nu medan vi bygger upp verksamheten, HÅLL TUMMARNA!!Både för plus, starta eget och att vi får bygga om vår lilla stuga!lanovia 08 skrev 2009-01-14 08:01:01 följande:
    Håller tummarna så hårt att det gör ont!!
  • lanovia 08

Blivande fru L, NEJ!!!!

Passionsblomman, håller fast tummarna stenhårt!
    Kan tänka mig att sexlivet får ge vika med tiden.

Ja det är många glada plus denna månad. Ger ialla fall hopp åt oss andra.

• Ninnispinnis

Ååååååååååååhhhhhh vad roligt Ingenjöris!!!! GRATTIS!

Vad glad jag blir för din skull! Skicka nu lite baciller till oss andra så att vi kan komma efter

*kramar om ända från London till Thailand*

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4