Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Jag kommmer vara hemma själv hela nästa vecka...tycker det är så tråkigt....
men så sa mannen, "men ni är ju två i alla fall". Tyckte det var lite sött och det stämmer ju
Hur har det gått för alla misstänkta fall?
På mensfronten intet nytt. Har BIM 15:e och känner mig precis lika ogravid som vanligt. Hoppas förstås.
Ankan: Vad gulligt sagt av din make!
Jag har BIM senast torsdag (tis-tor). Har lite mindre ont i magen, har framförallt ont morgon o kväll nu. Men är något så in i bängen svintrött.
Funderade på att gå o köpa o ett test idag för o testa imorgon bitti men min make förbjöd mig. Tyckte bara det var onödigt då vi ändå inte skulle kunna lita på neg resultat. Så förståndig min lilla make. (alltså ungefär samma som jag sa till Bride in England men så mkt lättare att var klok åt någon annan)
Ankan vad sött av honom. Hur mår du annars då? Hur går det med illamåendet?
Hvidbrud har går det för dig?
Hvidis är på semester! Lanzarote eller Teneriffa, tror jag det var
Hello! Lite update fran mig... Testade negativt igar morse o idag har jag varsta mensvarken - i svanken mest som jag brukar precis innan mensen borjar - och blodde idag igen. Sa antingen ar det mensen som knepat sig o nu ar pa gang att komma ordentligt eller sa ar det en mysko nidblodning plus grav-symptom. Det kanns som om det ar det forstnamnda. Vi far se om blodningen fortsatter nu eller inte!
Bride in England skrev 2009-01-11 21:16:00 följande:
Konstigt...man vill ju att det skall vara antingen eller liksom...blir så jobbigt när man själv skall tolka in vad det kan vara....
Själv blir jag illamående av det mesta utom youghurt, juice o äpple....alla annat är blä...
Kan bli sugen på en sak och sen när jag ätit det vill jag aldrig mer göra det.....usch!!
Känns som när man varit sjuk och på bättringsvägen. Man har ingen aptit och det mesta i matväg är äckligt....
Jaja, sånt är det...Har gått in i v. 7 nu så det är ju något som är positivt iaf....inskrivning på torsdag....
Bride in England skrev 2009-01-11 21:16:00 följande:
Oh vad spännande med inskrivning!!!
På torsdag eller fredag skall jag testa. Maken fyller på torsdag så funderar på att testa då.
Jag är rädd nu, vågar knappt gå på toa. Tänk om de j-... indianderna slår till även denna månad.
själv brakar jag in i ÄL snart så här studsas det som kaniner, det MÅSTE sätta sig denna gången!!! ÄL i övermorgon. Håll tummarna för mig!
Givetvis!
Lycka till!!