Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Ja just det ja ni är i London nu. Vad mysigt.
Maken fyller idag, i present av mig har han fått en hemlig resa. Jag vågar inte säga vart ifall han mot all rimlig förmodan skulle få för sig att läsa här. (tar inga risker ) Men om jag inte missminner mig helt så jobbar Ninnis på denna stads flyplats. Så imorgon vid lunch ger vi oss av, då blir det en helgs semester och bara ta det lugnt för oss också.
Jag är så glad att jag lyckats hålla resan hemlig ändå tills idag. Har inte varit lätt. Har varit nära att försäga mig några gånger. Sedan så har jag ju varit tvungen att inblanda hans familj för att få hundvakt o hans jobb för o fixa semester. Så det har funnits allt för mkt personer som kunnat försäga sig. men det gick vägen. .-D
Håller tummarna!
Jag är ju själv i en liknande situation.
Den siste feb. alt den siste april blir jag arbetslös. Har ingen större lust att gå hemma till sep. Söker massor av konstiga jobb. Har också lite planer på eget, men i så fall efter mammaledigheten.
Hej.
Jag har följt "er tråd" ett bra tag nu men inte vågat skriva riktigt än... men måste ju bara gratta alla som har plussat nu.
Vi ska gifta oss i augusti och efter det skall vi börja med bebisverkstan, längtar så!! :)
Jenny - välkommen! Spännande med bebisverkstad.
HEJ JENNY!!!
Jenny står brud 090801 skrev 2009-01-15 16:03:12 följande:
Hej!
Jag blev ruggigt besviken igår då mensen kom...sen igen...tror jag var på 35:e dagen och jag hade verkligen börjat hoppas...men tja, ni vet väl hur det är!
Vi gifter oss i maj och jag tänkte att fungerar det nu så behöver det ju inte synas så mycket i maj...nu får man väl hoppas på nästa månad! Övning ger kanske färdighet...
Kram på er!!
Jag vet så väl så väl... jag hör till den oregelbundna skaran, och har OFTÀSTmellan 31-33 dgr emellan, men det har hänt att det varit 26 likaväl som 42 dgr. INSE hur många dgr man har att gå och vänt då! Det är helt värdo.
Ma och Ma skrev 2009-01-15 19:59:52 följande:
Hej! Här är en till som jobbar på att bli med barn... Blev inget på första försöket men det trodde vi ju inte heller, sådan tur har ju få så nu fortsätter vi hålla tummarna. Grattis till alla er som plussat!
Hejom fejom! Nä, det brukar ju oftast ta lite längre tid. tur då att det är ett någorlunda angenämt arbete...
Det gäller nog verkligen att inse att det liksom bara är en dag i månaden och då eg. 12 timmar som de är chans när man är människa. Så, ett halvår tex, är ju bara 6 chanser. är man som jag så rör det sig mer troligt om 4 chanser. Så man ska ju absolut inte få panik eller oroa sig om det tar uppåt ett år.
För oss tog vår son ett år att "få till".
Ja, det är ju inget tråkigt arbete vi har framför oss =)
Ja, usch ja, lätt är det inte alltid, har två vänner som fick vänta 4 år innan deras önskan gick i uppfyllelse och då var det genom IVF...