Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Hmmm...vad ska man tänka på nu i början på grav?
Vad man bör undvika i matväg.....
Tid hos barnmorska?
Har noll koll....hur är proceduren?
Hej ingenjören! Välkommen hem!
Boka tid till MVC. Drick inte alkohol! Det är det viktigaste. Tänk på att äta ofta och lite för att hålla illamåndet borta.
Du hittar kostråd för gravida här: www.slv.se/templates/SLV_Page.aspx&epslanguage=SV
Må så gott! Kram.
Va fina ni var!!
Jag tycker socker hjälper mot mitt illamående
Tack, blivande frun!
Ok..ska ringa MVC på måndag! Skrev ut lite smått o gott från länken du skickade!! Tack!
hmmm...men det ligger nog något i det du säger....för det tar längre tid innan illamåendet kommer tillbaka efter en riktig måltid.
Ankan var kopte du dina grav test?
Ingenjörsbruden: hihi, ja nu kommer alla frågor som inställer sig i huvudet EFTER alla frågor som är INNAN...
Jaghade mina första månader på vår/sommar och åt kopiösa mängder Nektariner! Jag kunde inte stiga upp ibland, eller kände "ligg kvar så går det kanske bra.." och jag började dagen med dessa fantastiska frukter (som jag inte alls äter så många av annars) och jag hade jämt frukt med mig om jag var iväg ngnstans. Tur att det var det jag "skulle" ha och inte chips...
Slängde bara iväg frågan snabbt från hotellet i förmiddags. Men Ankan eller någon annan var har ni köpt de billiga testen? Börjar känna att apotekets tester kan bli dyra i längden. Ialla fall om jag skall fortsätta som jag håller på: är nu på BIM +3. Inte en tillstymmelse till mens. Testade både igår morse och imorse, negativt båda gångerna. Så förmodligen är ju mensen bara sen... Men kan ju inte låta bli att fundera på "mensvärken" som jag haft i två veckor nu.
Ingenjörsbruden välkommen hem och än en gång stort grattis!!
Jenny, än kan du kanske vänta ett tag med att sluta med piller, men som sagt det kan ta ett tag innan hormonerna fattar vad som händer.