Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Jag har hört att det tar lika lång tid att bli gravid som man ätit p-piller och det hoppas jag värkligen inte är sant vi har nu försökt i 10 månader och ingen bebis:(
Det stämmer däremot inte missdrak
Vad ÄR det med folk att de alltid ska prata till en som om man inte FATTAR saker själv för det första?!
Som tex att startaa eget....nääää jag fattar inte att det behövs andra inkomster i början och att det blir mkt jobb...
*slår dövörat till*
SEDAN vad gäller att få barn, så måste jag bara sammanfatta hela rejen med att när man sitter här vid datorn och hör sin 7-åring säga :"Mammaaaa"
och man lite splittrad säger "Jaaaa"
och sedan tittar på honom, så säger han"Jag ÄLSKAR dig Mamma!"
Herregud! BEHÖVER jag säga mer? *hjärtat svämmar över*
Hur många barn har du passionsblomman?
Eller hur! Så fort man ska ge sig in på något nytt så verkar folk tro att man har fattat beslutet precis där och då utan att tänka igenom det först!
Vilken mysig son du har! Så gulligt... =)
Oj, mitt inlägg var ett svar på passionblommans... Glömde citera... =)
Oj, mitt inlägg var ett svar på passionblommans... Glömde citera... =)
Jag har en, alldeles underbar son!.-p Han tog ett år på sig och då var vi ändå nykära och HADE ett sexliv...
Nu är han 8 om en månad, först ville inte sambon ha fler "just nu" me n han har ändrat sig, och dessutom fattat att vi blir äldre RÄTT snabbt och seddan vi haft koll på ägglossningar och så (eller jag haft koll), har vi insett att det där syskonet sannerligen inte var ngt man bara "skaffade".
Jag har otroligt oregelbunden cykel OCH en kvällsarbetande man, medan jag själv jobbat helt tvärtom tider. Det ÄR en fördel om man ses ibland...
...så Schhhhh, säg intget till ngn, men det GÖR inget om jaginte får ett nytt jobb preciiiis riktigt nu. Jag kan få ett plus istället Passar YYYYtmärkt, så det så!