• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99

lanovia 08 skrev 2009-01-14 10:13:00 följande:

Instämmer!!! jag känner mig minst sagt tjatig ibland. Särskilt nu, varje morgon börjar med, "oh vad jag har ont i magen."Och som sagt även om maken så klart lika gärna som jag vill ha barn och säkert kommer gråta av glädje den dan vi får till det så går han ju inte runt med lika mkt tankar som jag. Han längtar och hoppas. Men det är ju inte han som har ont i magen eller är rädd när han går på toa runt BIM. Och visst han vet om hur jag känner och jag pratar mycket med honom men man vill ju inte tjata ut honom totalt.Måste ju spara på energin så han orkar med en grinig fruga under graviditen.
    hahah, eller hur!! Sen är det ju så mycket de inte kan förstå iaf. Kan tänka mig att det säkert är lätt att känna sig lite utanför när de liksom inte kan känna allt som händer utan bara se på så att säga. Helt ärligt, jag hade varit skitförbannad om jag hade varit kille för att jag inte kunnat veta hur det känns att bli gravid, ända fram till förlossningen då jag skulle känt mig lyckligt skattad ;) Jag är sjukt glad att jag bor i en kvinnokropp!! :D (även om man blir gaaalen ibland)
  • Ninnispinnis

Exakt!

Vilken tur att vi har varandra i den här tråden

Emmet99 skrev 2009-01-14 09:53:26 följande:
    Samma här! =) Vill inte att han skall tro att jag bara hoppar i säng med honom för att det "minsann skall produceras en bebis" men samtidigt vill jag ju gärna ha en, så då är det bra att kunna tjata sönder andra öron än hans ;)
  • lanovia 08

Verkligen!!!

Ninnispinnis skrev 2009-01-14 11:11:06 följande:
    Exakt!Vilken tur att vi har varandra i den här tråden
  • lanovia 08

Imorgon är dagen då jag har fått godkänt att testa. Men just nu funderar jag på att vänta lite till. Det är ju senast imorgon som jag väntar mig indianbesök.
    Men om jag testar imorgon eller fredag så kommer det bli med mina föräldrar i huset (de håller på o hjälper oss med renovering). Om jag däremot hädar ut tills på lördag så är jag och maken själva.

• Ninnispinnis

Lanovia, jag hade helt klart väntat till lördag! Om indianerna hinner komma innan dess så har du ju sparat ett test, och om det är positivt så är det ju mycket skönare om det bara är ni två när ni får beskedet... Iiiihhh, håller alla tummar och tår för dig!

• ingenjörsbruden

TJOHOOOOOOOO TJEJER!!!!

Gissa vem som plussade i morse!!!

Man kan ju alltid fundera pa om de thailanska gravtesterna ar sa tillforlitliga....men det tror jag att de ar....fick tva streck direkt!
    I morgon ar jag i v 7!!! Sa det blev en liten brollopsbebis har! Har varit ganska saker de senaste 2-3 veckorna....men med min PCO i atanke sa kandes det bra med ett test.

Har def den tuffaste cellsamlingen har......eller ar det nagon annan cellsamling som har 14 dyk redan? hihihihi

Haller tummarna for alla kommande tester!!

• Ankan80

Grattis!!!!!!! Vilken kanonlycka!!! Va roligt för dig.

ingenjörsbruden skrev 2009-01-14 15:12:09 följande:
    TJOHOOOOOOOO TJEJER!!!!Gissa vem som plussade i morse!!! Man kan ju alltid fundera pa om de thailanska gravtesterna ar sa tillforlitliga....men det tror jag att de ar....fick tva streck direkt! I morgon ar jag i v 7!!! Sa det blev en liten brollopsbebis har! Har varit ganska saker de senaste 2-3 veckorna....men med min PCO i atanke sa kandes det bra med ett test.Har def den tuffaste cellsamlingen har......eller ar det nagon annan cellsamling som har 14 dyk redan? hihihihiHaller tummarna for alla kommande tester!!
  • Ankan80

Då är vi ungefär lika långt gångna...
    Är i v. 6+3 idag (V7).

• lanovia 08

Jo det får nog bli så. Tack.

Ninnispinnis skrev 2009-01-14 12:42:26 följande:
    Lanovia, jag hade helt klart väntat till lördag! Om indianerna hinner komma innan dess så har du ju sparat ett test, och om det är positivt så är det ju mycket skönare om det bara är ni två när ni får beskedet... Iiiihhh, håller alla tummar och tår för dig!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4