Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
lanovia 08 skrev 2009-01-14 10:13:00 följande:
Exakt!
Vilken tur att vi har varandra i den här tråden
Verkligen!!!
Imorgon är dagen då jag har fått godkänt att testa. Men just nu funderar jag på att vänta lite till. Det är ju senast imorgon som jag väntar mig indianbesök.
Men om jag testar imorgon eller fredag så kommer det bli med mina föräldrar i huset (de håller på o hjälper oss med renovering). Om jag däremot hädar ut tills på lördag så är jag och maken själva.
Lanovia, jag hade helt klart väntat till lördag! Om indianerna hinner komma innan dess så har du ju sparat ett test, och om det är positivt så är det ju mycket skönare om det bara är ni två när ni får beskedet... Iiiihhh, håller alla tummar och tår för dig!
TJOHOOOOOOOO TJEJER!!!!
Gissa vem som plussade i morse!!!
Man kan ju alltid fundera pa om de thailanska gravtesterna ar sa tillforlitliga....men det tror jag att de ar....fick tva streck direkt!
I morgon ar jag i v 7!!! Sa det blev en liten brollopsbebis har! Har varit ganska saker de senaste 2-3 veckorna....men med min PCO i atanke sa kandes det bra med ett test.
Har def den tuffaste cellsamlingen har......eller ar det nagon annan cellsamling som har 14 dyk redan? hihihihi
Haller tummarna for alla kommande tester!!
Grattis!!!!!!! Vilken kanonlycka!!! Va roligt för dig.
Då är vi ungefär lika långt gångna...
Är i v. 6+3 idag (V7).
Grattis!!!! Vad roligt!!
Jo det får nog bli så. Tack.