Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Hehe....ja ibland finns det enkla förklaringar.
Vad roligt att det verkar vara många "skumma" saker på G.
Håller tummarna för er alla!
Tack for alla tumhallningar! Lanovia: later valdigt misstankt ocksa
Kopte tva test igar men tog inget i morse eftersom min man gar hemifran mycket tidigare an mig o jag vill att han ska vara dar. Samt det ar sa tidigt an att jag riskerar att fa ett negativt resultat i vilket fall. Sa jag tanker vanta till lordag morgon - iiih hur ska jag klara det. Kunde knappt sova igar for det rorde sig sa konstigt i nedre buken, antagligen inbillningssjuka. Brosten AR storre men ommar inte sa mycket langre, forutom om jag trycker latt pa dem.
Lycka till allihop, haller tummarna for er alla!!!
Gjorde just "testet" pa FL o fick reda pa att min agglossning borde varit 31 dec, darav var jag mest fertil 28-31 dec... Eftersom vi hade oskyddat pa nyarsnatten sa KAN jag ju alltsa vara med barn...
Bride in England skrev 2009-01-07 14:03:25 följande:
Ja...jag lovade mig sjalv att inte ga in hit idag eller tanka pa det utan invanta lordag morgon da jag gor testet men kan inte lata bli!!! Tank om det faktiskt finns ett litet barn dar inne nu? Jag svimmar nog av lycka om testet ar positivt.
Bride in England skrev 2009-01-07 14:15:32 följande:
Vad mycket positiva vibbar som är här. Hoppas verkligen att det smittar... Jag hoppas också på en bebis tillverkad ungefär vid nyår... Har jag räknat rätt (och kroppen följer mitt räknande) så är BIM 15-16 januari, ungefär.
Bride in England: Skulle nog rekommendera dig att vänta till BIM innan du testar, eller åtminstonde i trakterna där. Det är inte så många år sedan dessa "väldigt känsliga" test kom, som kan detektera graviditet redan vid BIM. Ett fåtal bildar säkert det ämne som testet detekterar väldigt snabbt, men de flesta gör det inte. Och är du gravid blir du inte mindre gravid för att du väntar längre med att prova.
Tro mig, det är inte roligt att få ett minus... Så vore jag du skulle jag absolut inte testa i förväg, just för att du kan få ett minus fast det borde varit plus...
Emmet: Nejda, inte alls - om det ar negativt ar det egentligen bra. Vi har ju inte ens borjat forsoka an, och ekonomin kommer att se MYCKET battre ut i maj - sa om det ar negativt skyddar vi oss jarnet till dess!! Dock skulle jag anda bli overlycklig om det var positivt nu ;)
Ore: Tror det ar ett bra forslag det dar. Det dumma ar att vi har nagra fester att ga pa innan dess och alla kommer misstanka nagot starkt om jag inte dricker :-/ Hur gor ni andra nar ni misstanker att ni kanske ar gravida? Ska inte supa jarnet, ett par, tre glas vin brukar det bli.
Men som sagt, det kan ju mkt val visa negativt fast det inte ar det, sa det hjalper ju knappast att ta ett test innan...