• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • passionsblomman

Undrar om inte du r ungefär i den tiden då kroppen ska producera mer blod, för att det nu ska räcka till allt som behövs i livmodern...
    ...då kan man bli väldigt anfådd liksom, eller känna sig ansträngd fast man ingenting särskilt gjort.

Hvidbrud skrev 2009-01-06 16:09:23 följande:
    Ingeniöris: Jag blir också lite mistänksam, när du beskriver din status... Hmmm... Håller tummarna! Ser fram emot att se lite foton från brölloppet också.. Hehe.Själv känner jag mig mer och mer tabil för varje dag som går. Ser ut som om jag är i 5 månaden, så svullen som min mage är idag.Är det normalt att det käns som om man inte kan få tillräkligt luft när man andas?
  • Emmet99

Bride in England skrev 2009-01-06 10:21:19 följande:

Har inte kommit nagot mer blod sen sist... Haller inte riktigt reda pa min ÄL men det ar ca 32 dagar i min cykel (fran forsta mensdag till nasta forsta mensdag) med nu ca 9-10 dagar kvar till nasta mens... Tror ni att det ar ÄL eller nid? :-S
    helt ärligt tycker jag det låter misstänkt nidigt, men vill som inte säga för mycket så du inte blir inställd på något också är det kanske inte så. ÄL kommer ju 12-16 dagar innan mens vanligtvis, och brukar du känna ngt vid ÄL vore det ju skumt om du skulle göra det nu helt plötsligt....

Ingenjörsbruden, enoooormt misstänksamt =)
  • Bride in England
    Emmet99 skrev 2009-01-06 17:06:40 följande:
    Bride in England skrev 2009-01-06 10:21:19 följande:
    helt ärligt tycker jag det låter misstänkt nidigt, men vill som inte säga för mycket så du inte blir inställd på något också är det kanske inte så. ÄL kommer ju 12-16 dagar innan mens vanligtvis, och brukar du känna ngt vid ÄL vore det ju skumt om du skulle göra det nu helt plötsligt....Ingenjörsbruden, enoooormt misstänksamt =)
    Iiiiiih spannande! Ska kopa ett test o ta det imorrn, vet att det ar tidigt men kan inte halla mig, ifall att. Visar val antagligen negativt i vilket fall om det ar for tidigt men anda... Kanner mig valdigt yr o konstig i magen just nu, men det kan ju vara inbillning. Hade blivit saaaa glad om jag var gravid - dock inte ratt tillfalle ekonomiskt men jag vill sa mycket nu att omstandigheterna spelar mindre roll!!
  • Emmet99

Bride in England skrev 2009-01-06 17:28:33 följande:

Iiiiiih spannande! Ska kopa ett test o ta det imorrn, vet att det ar tidigt men kan inte halla mig, ifall att. Visar val antagligen negativt i vilket fall om det ar for tidigt men anda... Kanner mig valdigt yr o konstig i magen just nu, men det kan ju vara inbillning. Hade blivit saaaa glad om jag var gravid - dock inte ratt tillfalle ekonomiskt men jag vill sa mycket nu att omstandigheterna spelar mindre roll!!
    Ska hålla alla tummar jag har så hårt jag kan! =)
  • Bride in England
    Emmet99 skrev 2009-01-06 17:33:08 följande:
    Bride in England skrev 2009-01-06 17:28:33 följande:
    Ska hålla alla tummar jag har så hårt jag kan! =)
    TACK Haller er uppdaterade!
  • Hvidbrud
    Ankan80 skrev 2009-01-06 16:11:09 följande:
    Hm....jag kan få det ibland när jag är lite stressad/har ångest över något...Kännt så länge?
    Nej dewt är inte sånt.. Haft det i ett par dagar. Jag gör inget särskilt, kanske bara går lite, eller masserar.
    Ska kolla upp det med blodet om det är dags, om passionsblomman skrev.
    Tack! Hade glömt att det kunde vara det.

Bride in England: Håller tummarna! En liten nyårsafton-bebis!
  • Ninnispinnis

Oooh, ingenjöris, det låter oerhört spännande!

Jag måste bara berätta nåt kul:

Jag gick på toaletten tidigare idag, och noterade förvånat att urinen var alldeles ljusröd. Jag blev naturligtvis bekymrad och undrade vad det kunde vara för blödning, eftersom det varken passar med nidis eller indianer.

Funderade på detta i ett par timmar, tills jag kom på att jag åt rödbetssoppa til lunch...

• passionsblomman
    Ninnispinnis skrev 2009-01-06 21:53:01 följande:
    Oooh, ingenjöris, det låter oerhört spännande!Jag måste bara berätta nåt kul:Jag gick på toaletten tidigare idag, och noterade förvånat att urinen var alldeles ljusröd. Jag blev naturligtvis bekymrad och undrade vad det kunde vara för blödning, eftersom det varken passar med nidis eller indianer.Funderade på detta i ett par timmar, tills jag kom på att jag åt rödbetssoppa til lunch...
  • lanovia 08

Hehe, Ninnis. Gäller att se upp med vad man äter.

Ingenjörsbruden, spännande, svårt att inte fatta misstankar.

Bride in England, håller tummarna.

Själv har jag en enorm "mensvärk" mellan varven. Bara ett problem, en vecka kvar till mensen, så vad tusan gör värken här?

• Emmet99

lanovia 08 skrev 2009-01-06 23:06:53 följande:

Hehe, Ninnis. Gäller att se upp med vad man äter. Ingenjörsbruden, spännande, svårt att inte fatta misstankar.Bride in England, håller tummarna.Själv har jag en enorm "mensvärk" mellan varven. Bara ett problem, en vecka kvar till mensen, så vad tusan gör värken här?
    Du låter också misstänkt!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4