Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
MIn man blev väldigt uppfinningsrik i köket när han fick höra om augerginerna.
Tror att vi åt det varje dag länge.
Var hos min väninna igår som har gått 12 dagar över BF, skulle få igång henne med zonterapi, men hon fick bara lite plock värkar av det. Stor som ett hus och så vacker!
Shit jag kommer att vara höggravid hela sommaren. Kommer koka upp och åderbrocken kommer poppa upp på mina ben som popcorn i grytan. Snyggt med stödstrumpor och sommarklänning. Hi hi!
Åh! Håll tummarna för att det hänger kvar denna gången!
Jag vet inte om det var det som gjorde det. Men käkade rosenrot denna månaden
Verkar uppiggande också...hehe.....
Det äter jag också, har gjort det sedan studietiden. Får väl se om det hjälper snart...
Hejsan tjejer!!!
Misstanker att jag har missat en hel del har inne....
tiden har gatt fort....gifte ju oss 21/12, sen jul o sen ivag pa brollopsresa. Phuuuu!
Far ta tag i o lasa in mig pa vad jag missat....men det far nog bli i mitten av jan nar vi kommer hem.
Men GRATTIS till er som plussat o en kram till alla andra!
Hade (troligen) agglossning i veckan innan brollopet o en vecka efter det borjade mens-kanningar.....kramper i magen pa morgonen.....sma-illamaende pa morgonen men inget som inte kan bortforklaras med turistmage.....om i brosten.....superkanslig o overreagerar o lipar...over bortglomd matbestallning, for att ingen svarade nar jag ringde hem osv...saker som jag inte brukar bry mig namnvart over annars.
BIM/BM borde infalla i mitten pa nasta vecka....sa jag o min make ( ) gar har o hoppas!
Ni far ha det sa jattebra sa hors vi efter 16 jan!!!
KRAM!!
Vad roligt att du kikade förbi ingenjörsbruden!
Det låter ju otroligt lovande med symtomen!
Håller tummarna för dig!
Fortsatt trevlig resa!
Alltså... jag fick igårkväll veta att en väldigt ung pojke med en väldigt ung flickvän har "råkat" bli i situationen att de nu ska bli föräldrar.
Flickan vill ha barnet och hennes föräldrar stöttar det.
Ja, det är väl inte mer med det, om det inte vore för att pojken själv mår jättedåligt och har fått en rätt allvarlig diagnos och allt är en enda cirkus runt honom, redan utan att han skulle gå och bli pappa.
Kvinnan som berättade historien för mig står både pojken sfamilj nära och vet dessutom hur länge vi försökt få ett barn till. Så igår grät hon nästan och sa "VARFÖR kunde den lilla inte kommit till er istället, det förstår jag inte"
Nä, inte är det mycket man förstår,eller hur?
Vad jag menar med detta inlägg är egentligen bara en still afundering över att det verkligen är ett faktum att för vissa så är en graviditet helt enkelt en katastrof, och för andra en välsignelse... och det där allra sista som är livets mirakel, det bestämmer man inte över...hur mycket man än vill.
Lycka till alla ni som längtar efter att få bära ett liv och följa en ny liten person längs vägen en liten bit i livet.
Jag önskar att er längtan går i uppfyllelse det här nya året!
Du är så himla klok, Passionsblomman!
Stor kram till dig och alla andra goa tjejer i den här tråden!
Å, är jag? Tack! Kram själv!
Gott nytt år tjejer!