• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ore
    MolsonCanadian skrev 2008-12-23 14:15:45 följande:
    Givetvis är det olika från person till person, men ur ett utifrånperspektiv ser det ut som att ni hetsar upp varandra. Får hoppas att de som redan är oroliga för huvuvida de ska bli gravida eller inte inte dras med utan kan behålla lugnet.
    Jag tror inte att någon här känner sig stressad... Visst skulle det kunna bli litet jobbigt om nästan alla i tråden blev gravida, utom någon... Men annars är det ganska lugnande att höra att det tar litet tid för andra också, att andra också nojar sig och undrar om de är gravida eller inte. Och helt enkelt utbyta erfarenheter och diskutera frågor. Detta kan man ju göra utan att ge varandra datum för ÄL och BIM, men det är ju inte så att man tvingas lämna datum om man inte vill.
  • JustMeAndMyLove

Måste bara säga att jag tror nog att folk kan stressa upp sig minst lika bra alldeles själv. Och säkert mycket mer om man går med frågor och funderingar och ingen att prata med.
    Den här tråden hjälper och nyttar nog många även om det bara handlar om att få skriva av sig eller få perspektiv på sin egen situation

• Hvidbrud

Iiiiiihhhh! Ett liiitet liitet plus i morse! Får testa i gen i övermorgon. Men ett litet streck räknas väl också?

• Ninnispinnis

Åh vad spännande, Hvidis och Ankan!

Testade negativt imorse (CB digital), men fortfarande inga indianer och fortfarande samma symptom... Får väl testa igen om 3 dagar som det står på testet, så får vi se. Det var kanske lite för perfekt att jag skulle plussa på julafton

Önskar er alla en riktigt härlig jul!

• Ninnispinnis

Ianovia, jag glömde ju svara på din fråga!

Nej, jag är inte från Norge, men mina föräldrar och min lillasyster bor här sedan 10 år tillbaka. Även min bror och hans norska sambo bor här. Eller rättare sagt, de har precis köpt hus på svenska sidan om gränsen, men de jobbar på norska sidan...

Jag och min man bodde i Oslo i 4 år, men vi flyttade hem till Sverige för 5 år sedan. Jag jobbar dock i Danmark...

• junikul08

Åh vad spännande Hvidbrud :)
    Jag hade ju tänkt sluta hänga på BT och börja på familjeliv istället, men nu måste jag ju stanna kvar och se hur det går för dig ;)

Hade troligen min första ägglossning igår efter p-pillerstoppet, det gjorde extremt ont runt ena äggstocken, kunde knappt gå :( men det är ju bra om det är så för då kom det verkligen igång direkt!

• lanovia 08

Hvidbrud, hur går det? Är det imorgon du skall testa igen?

Ninnis vad tråkigt med negativt svar. Men så länge indianerna inte dyker upp är inte hoppet ute.

Ankan80 har du testat igen?

Jag håller tummarna stenhårt för er alla.

• lanovia 08

ojoj ni var nordiska av er! Bor du typ i Lund eller Malmö då och pendlar över till Köpenhamn eller?

Undrade bara över Norge då min man är halvnorsk och har släkt i Oslo. Vi är där några gånger på år o det har nästan börjat bli lite hemma där även för mig.
    Appropå Norge så skall vi till Trysil imorgon o åka skidor, skall bli så himlans skönt. Dumma är ju bara att jag tror jag ÄL där uppe, o mina föräldrar är med...

Ninnispinnis skrev 2008-12-24 12:48:47 följande:
    Ianovia, jag glömde ju svara på din fråga!Nej, jag är inte från Norge, men mina föräldrar och min lillasyster bor här sedan 10 år tillbaka. Även min bror och hans norska sambo bor här. Eller rättare sagt, de har precis köpt hus på svenska sidan om gränsen, men de jobbar på norska sidan...Jag och min man bodde i Oslo i 4 år, men vi flyttade hem till Sverige för 5 år sedan. Jag jobbar dock i Danmark...
  • Ankan80

Jag testade igår och fick ett lika svagt streck som tidigare....tänkte vänta till efter BIM nästa gång....är på BIM-1 nu....

Vi får väl se....det hänger ju på att indianerna inte dyker upp

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4