• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Hvidbrud

Ninis: håler tumarna! Vi får kolla med varandra på julafton då, för att höra om resultaten...

• Esonda

ja håller med.. jag kan knappt vänta heller. inte svärmor heller för den delen hahaha... förr eler senare händer det iaf.. hoppas på snabbare än senare haha.. :) skulle dock bli en superfin julklapp :P

• Emmet99
    Hvidbrud skrev 2008-12-18 13:36:15 följande:
    Hmm... Allt luktar så konstigt och starkt...
    hmmmm, intressan! :D *hålla tummar*
  • junikul08

Har slutat med p-piller för ett par veckor sedan och det spänner i brösten av hormonsvängningarna, nu är jag också yr sedan ett par dagar så kan det ha med det att göra också?

• lanovia 08

Tja, som min kropp har spökat det senaste kan jag ju bara säga allt är möjligt.

• Ninnispinnis

Har inte riktigt den molvärk innan BIM som jag har haft de senaste månaderna. Däremot har jag lite ont/spänningar i ljumskarna och ryggen (kan iofs lika gärna vara träningsverk). Har varit sjukt trött i veckan, men det kan lika gärna bero på sömnskuld. Blir alltså inte så mycket klokare...

Inga indianer än i alla fall, det måste vara vitlöksandedräkten

• Ankan80

Låter ju lovande..håller tummarna....!!!!

Ninnispinnis skrev 2008-12-19 14:20:01 följande:
    Har inte riktigt den molvärk innan BIM som jag har haft de senaste månaderna. Däremot har jag lite ont/spänningar i ljumskarna och ryggen (kan iofs lika gärna vara träningsverk). Har varit sjukt trött i veckan, men det kan lika gärna bero på sömnskuld. Blir alltså inte så mycket klokare...Inga indianer än i alla fall, det måste vara vitlöksandedräkten
  • Ninnispinnis

Tack!

Har som sagt bestämt mig för att inte testa förrän julafton, om nu inte indianerna kommer innan dess... Då är det i så fall BIM plus 3-5, beroende på cykelns längd.

Håller tummar och tår för dig och er andra som har BIM nästa vecka om jag inte minns fel

Ps. Träningsvärk skulle det vara... Ds.

Ankan80 skrev 2008-12-19 14:33:54 följande:
    Låter ju lovande..håller tummarna....!!!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4