• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • JustMeAndMyLove

Skrev tidigare att de misstänkte äggstockscanser på mig. Var inte det i alla fall!
    Dock en stor cysta som fick spricka av sig själv. Gjorde OOOOOOOONT!

Men som det ser ut efter några undersökningar så finns det chanser för barn trots gamla ärr på ena äggstocken :) Jippie!
    *lättad*

• Ninnispinnis

Åh, vad skönt! Vad glad jag blir för din skull!

JustMeAndMyLove skrev 2008-12-19 15:54:44 följande:
    Skrev tidigare att de misstänkte äggstockscanser på mig. Var inte det i alla fall!Dock en stor cysta som fick spricka av sig själv. Gjorde OOOOOOOONT!Men som det ser ut efter några undersökningar så finns det chanser för barn trots gamla ärr på ena äggstocken :) Jippie!*lättad*
  • lanovia 08

Vad skönt Justmeandmylove!!!

• lanovia 08

Indianerna har börjat visa sitt fula tryne här! Dock verkar de blivit rädda av att jag pepprade dem med mina gevär och pilar, för de har retirerat och gömt sig. Men jag står redo i väntan på att de återvänder.

Ninnispinnis, vad spännande hoppas det är positivt tecken!

Ankan80 skrev 2008-12-19 13:52:41 följande:
    Hur går det alla BIM:are??
  • Ankan80

Det var ju väligt skönt att höra!!!
    Var den fylld med vatten då eller?
    Tog de sönder på den eller gjorde den det själv?
    Bra att kroppen i så fall fixar det...

Skrev tidigare att de misstänkte äggstockscanser på mig. Var inte det i alla fall!Dock en stor cysta som fick spricka av sig själv. Gjorde OOOOOOOONT!Men som det ser ut efter några undersökningar så finns det chanser för barn trots gamla ärr på ena äggstocken :) Jippie!*lättad*
  • Ankan80

Hoppas de inte kommer tillbaka!!
    Hjälper till så gott jag kan

lanovia 08 skrev 2008-12-19 15:58:21 följande:

Indianerna har börjat visa sitt fula tryne här! Dock verkar de blivit rädda av att jag pepprade dem med mina gevär och pilar, för de har retirerat och gömt sig. Men jag står redo i väntan på att de återvänder.Ninnispinnis, vad spännande hoppas det är positivt tecken!
  • momi boki

jag hör väl inte till denna tråd igentligen! men har ett barn på 2,5 en dotter! o haft två missfall innan ville bara säga att man kan få jobba hårt för ett barn o många bevikna gravtest oxå! men ett tips till alla som verkligen vill få barn! är att köpa folsyra tabletter på apoteked då de är de mest viktiaste för den kvinliga kroppen speciellt om man vill bli gravid min läkare rekomenderade o hux flyx 2 månader senare så va ja gravid ! de är 98% av svergies tjejer som har folsyre brist! o detta är även super viktig under graviditeten

lycka till

• passionsblomman

Men gud så skönt att höra! Jättegrattis till så positiva besked!

• passionsblomman

Jag tycker det borde vara böter eller nåt på arbetsgivare som beordrar in karln på extrapass när det är ÄL! Nu har vi missat TRE ÄL i rad bara för det jäkla kvällsjobbet.*surar*

Jag tror jag ska be honom byta tjänst till dagtid!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4