Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Fast det är ju fullt möjligt att önska sig tonåring och fokusera på det istället för "bebis". T ex "Ååh, vad jag vill bli gravid så att jag kan få en tonåring så småningom".
Jag önskar mig först och främs en sund och rask bebis, sen tar jag den oundvikliga framtiden där ifrån. Just nu är det inte en tånåring jag längtar efter, mn det gör jag kanske om 12 år?
Å så längtar jag efter jul...
Tänk vad kul att ge gubben ett +test inpackat i julklapp!!
lanovia 08 skrev 2008-12-16 11:16:06 följande:
lanovia 08 skrev 2008-12-16 16:23:24 följande:
Jag har BIM någon gång från imorgon och 2-4 dagar framåt, beroende på om cykeln är som förra eller förrförra månaden. Oavsett har jag lovat mig själv att inte testa förrän julafton, så vi får väl se...
Hade tjejmiddag igår och en av mina väninnor berättade att hon är gravid. Första försöket efter p-pillerslut... Kände faktiskt bara glädje för hennes skull, även om vi båda konstaterade att det hade varit trevligt om jag kommer efter snart
Ninnis, då är det ju bara att hoppas att du också kommer efter snart! Hade ju varit roligt att vara mammalediga ihop.
Vad spännnande med BIM jag har min nu och imorgon. Ännu ingenting, men välidgt illamående så jag räknar med att mensen kommer igång när som nu.