• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Ianovia, jag bor utanför Malmö (Vellinge) och jobbar på Kastrupområdet. Åh vad härligt med skidor, jag vill också! Förra året var vi i Norefjell mellan jul och nyår, det var så härligt!

Indianerna kom igår, med besked... Eftersom jag hade ovanliga symptom innan och det var en vecka sent (har aldrig varit mer än ett par dagar innan) plus att jag har haft smärtor och ordentliga blödningar (mycket mer än vanligt), så funderar jag på om det kanske var något som stöttes bort naturligt? Inte för att det spelar så stor roll, men det kändes annorlunda.

Lycka till och kram till er alla!

• Ankan80

Vad tråkigt!
    Då var det säkert ett tidigt missfall du råkade utför...

Ninnispinnis skrev 2008-12-26 18:57:39 följande:
    Ianovia, jag bor utanför Malmö (Vellinge) och jobbar på Kastrupområdet. Åh vad härligt med skidor, jag vill också! Förra året var vi i Norefjell mellan jul och nyår, det var så härligt!Indianerna kom igår, med besked... Eftersom jag hade ovanliga symptom innan och det var en vecka sent (har aldrig varit mer än ett par dagar innan) plus att jag har haft smärtor och ordentliga blödningar (mycket mer än vanligt), så funderar jag på om det kanske var något som stöttes bort naturligt? Inte för att det spelar så stor roll, men det kändes annorlunda.Lycka till och kram till er alla!
  • Hvidbrud

Det är bara att ligga i gumman! Snart biter det fast!

Ninnispinnis skrev 2008-12-26 18:57:39 följande:
    Indianerna kom igår, med besked... Eftersom jag hade ovanliga symptom innan och det var en vecka sent (har aldrig varit mer än ett par dagar innan) plus att jag har haft smärtor och ordentliga blödningar (mycket mer än vanligt), så funderar jag på om det kanske var något som stöttes bort naturligt? Inte för att det spelar så stor roll, men det kändes annorlunda.Lycka till och kram till er alla!
    Testade i morse igen. Det var nästan nte nödvändigt med alla sympomer som plötsligt överfallit mig. Sov 13 timmar inat. mår pyton, kan nästan inte äta och är jätte yr. Och testet visade ett plus på en halv minut! Hoppas att det stannar kvar denna gången.

Glad men trött!
    Ha det så bra allihopa!
  • passionsblomman

Grattis grattis grattis!!! oj så kul! Håller båda tummarna för dig!

Hvidbrud skrev 2008-12-27 13:01:19 följande:
    Det är bara att ligga i gumman! Snart biter det fast!
    Testade i morse igen. Det var nästan nte nödvändigt med alla sympomer som plötsligt överfallit mig. Sov 13 timmar inat. mår pyton, kan nästan inte äta och är jätte yr. Och testet visade ett plus på en halv minut! Hoppas att det stannar kvar denna gången.Glad men trött!Ha det så bra allihopa!
  • Ankan80

Grattis Hvidbrud!! Verkar som vi smittats av samma "sjuka".

Har plussat starkare o starkare och idag var det väldigt uppenbart!!

Vilken trevlig Jul det blev och en bra början på nästa år det blev!

Man fattar nog inte det förrän det man ser det bultar et hjärta på skärmen dóck!

• passionsblomman

Nej men! DU OCKSÅ!!! GRATTIS! Och, nej man fattar det nästan aldrig-allra minst när man senare i livet sitter och ser hur stora de blivit och försöker greppa hela livets mirakel. Det går bara inte. Men det är fantastiskt!

Ankan80 skrev 2008-12-27 13:46:46 följande:
    Grattis Hvidbrud!! Verkar som vi smittats av samma "sjuka". Har plussat starkare o starkare och idag var det väldigt uppenbart!! Vilken trevlig Jul det blev och en bra början på nästa år det blev! Man fattar nog inte det förrän det man ser det bultar et hjärta på skärmen dóck!
  • Ankan80

Tack så mycket!
    Jag håller på att spricka av glädje. Vill helst berätta för hela världen! Men det känns lite dumt...

Vill bara ringa mamma o säga "hej mormor!"

passionsblomman skrev 2008-12-27 13:50:14 följande:
    Nej men! DU OCKSÅ!!! GRATTIS! Och, nej man fattar det nästan aldrig-allra minst när man senare i livet sitter och ser hur stora de blivit och försöker greppa hela livets mirakel. Det går bara inte. Men det är fantastiskt!
  • Hvidbrud

Tack tjejer! Ja, det käns jätte kul och jätte konsigt!! Hi hi!
    Vill berätta för alla, men vi väntar nog lite till. Men med er delar jag det med glädje!

• Ninnispinnis

GRATTIS Hvidis och Ankan! Åh vad glad jag är för er skull!

Skicka gärna lite "baciller" till oss andra

Nu ska vi köra hem till Sverige igen, var ju bara tvungen att kika inom för att se hur det gått för er. Vad roligt!!

• Ankan80

Jag skickar en hel drös! Atschooooo!
    Kör försiktigt!

Gott nytt år på er alla. Hoppas på många pluss nästa år!

Ninnispinnis skrev 2008-12-28 13:11:39 följande:
    GRATTIS Hvidis och Ankan! Åh vad glad jag är för er skull!Skicka gärna lite "baciller" till oss andra Nu ska vi köra hem till Sverige igen, var ju bara tvungen att kika inom för att se hur det gått för er. Vad roligt!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4