• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99

det är inte omöjligt som jag fattat det. Man kan ju dels få en liten blödning vid ägglossning, och dels kan man få nidblödning ca en vecka innan väntad mens ifall man har blivit befruktad. Eller så har din mens flippat ur.. Såvitt jag förstått det så kan det vara en nidblödning, men det kan ju vara ett sammanträffande också. Du får nog försöka uthärda till när din mens skulle kommit tror jag.. =/

• Bride in England

Emmet99 - tack for svar! Ja det kan ju vara vad som helst utav de alternativen tyvarr... Kanns bara som ett sant konstigt sammantraffande att min mens ar TIDIG som den aldrig ar, i samband med att vi hade oskyddat.. Far val se som sagt!!

• Emmet99

Bride in England skrev 2009-01-05 17:23:52 följande:

Emmet99 - tack for svar! Ja det kan ju vara vad som helst utav de alternativen tyvarr... Kanns bara som ett sant konstigt sammantraffande att min mens ar TIDIG som den aldrig ar, i samband med att vi hade oskyddat.. Far val se som sagt!!
    fast skulle det vara mens som flippat så fortsätter det ju blöda. Kommer det inget mörkt blod (sorry om jag är lite grafisk)samt slutar efter någon dag lär det ju vara antingen ÄL eller nid, beroende på hur din cykel ser ut. Ska hålla tummarna för önskat resultat! :)
  • Bride in England
    Emmet99 skrev 2009-01-06 06:47:14 följande:
    Bride in England skrev 2009-01-05 17:23:52 följande:
    fast skulle det vara mens som flippat så fortsätter det ju blöda. Kommer det inget mörkt blod (sorry om jag är lite grafisk)samt slutar efter någon dag lär det ju vara antingen ÄL eller nid, beroende på hur din cykel ser ut. Ska hålla tummarna för önskat resultat! :)
    Har inte kommit nagot mer blod sen sist... Haller inte riktigt reda pa min ÄL men det ar ca 32 dagar i min cykel (fran forsta mensdag till nasta forsta mensdag) med nu ca 9-10 dagar kvar till nasta mens... Tror ni att det ar ÄL eller nid? :-S
  • ingenjörsbruden

Gott Nytt Ar...lite i efterskott!!!

Grattis Ankis o Hvidis! Hoppas att allt ar bra med er o att inget oonskat hander!

lanovia: va harligt med skidakning! Ska aka om 10 v o aka skidor ossa.....hehehehe thailand 3 v sen 10 v senare ar det skidakning som galler!!
    Haller tummarna for att smygmyset ger resultat!

Sitter har o ar lite smapaff....indianerna har annu inte kommit....de ar nu 6 dagar forsenade o jag har fortfarande "mensvark" men mest tidigt pa morgonen.....ar stingslig o kan borja bola i princip nar som helst....ar iofs ganska blodig men jag brukar inte grina om min mat ar forsenad eller andra triviala saker.... Hoppas pa det basta....har borjat fundera pa om det finns CB att fa tag i har nere....far nog ta o besoka ett pink pink pharmacy !
    Jo just det...LUKTER!!! herregud vad jag ar kanslig!! Kanske inte sa optimalt med thailand dar det emellanat kan lukta allt annat an godis......tur att jag inte har latt for att spy for da hade jag haft att gora!!!
    Blir aksjuk/sjosjuk for valdigt lite.....kan knappt snorkla vilket jag har kunnat latt innan.....

Naja....som Ninnis har sagt innan (tror jag det var)....det ar en fis pa tvaren tills motsatsen har bevisats!

KRAM pa er!!!

• Blivande fru L

Ingengörsbruden: Spännande! Ta det lugnt med spriten för säkerhets skull OM det skulle vara något annat än en fis på tvären. Hoppas ni har en riktigt skön semester!

• passionsblomman

*blir mycket misstänksam*

ingenjörsbruden skrev 2009-01-06 10:26:39 följande:
    Gott Nytt Ar...lite i efterskott!!!Grattis Ankis o Hvidis! Hoppas att allt ar bra med er o att inget oonskat hander!lanovia: va harligt med skidakning! Ska aka om 10 v o aka skidor ossa.....hehehehe thailand 3 v sen 10 v senare ar det skidakning som galler!! Haller tummarna for att smygmyset ger resultat!Sitter har o ar lite smapaff....indianerna har annu inte kommit....de ar nu 6 dagar forsenade o jag har fortfarande "mensvark" men mest tidigt pa morgonen.....ar stingslig o kan borja bola i princip nar som helst....ar iofs ganska blodig men jag brukar inte grina om min mat ar forsenad eller andra triviala saker.... Hoppas pa det basta....har borjat fundera pa om det finns CB att fa tag i har nere....far nog ta o besoka ett pink pink pharmacy !Jo just det...LUKTER!!! herregud vad jag ar kanslig!! Kanske inte sa optimalt med thailand dar det emellanat kan lukta allt annat an godis......tur att jag inte har latt for att spy for da hade jag haft att gora!!! Blir aksjuk/sjosjuk for valdigt lite.....kan knappt snorkla vilket jag har kunnat latt innan.....Naja....som Ninnis har sagt innan (tror jag det var)....det ar en fis pa tvaren tills motsatsen har bevisats! KRAM pa er!!!
  • Hvidbrud

Ingeniöris: Jag blir också lite mistänksam, när du beskriver din status... Hmmm...
    Håller tummarna! Ser fram emot att se lite foton från brölloppet också.. Hehe.

Själv känner jag mig mer och mer tabil för varje dag som går. Ser ut som om jag är i 5 månaden, så svullen som min mage är idag.

Är det normalt att det käns som om man inte kan få tillräkligt luft när man andas?

• Ankan80
    Hvidbrud skrev 2009-01-06 16:09:23 följande:
    Är det normalt att det käns som om man inte kan få tillräkligt luft när man andas?
    Hm....jag kan få det ibland när jag är lite stressad/har ångest över något...

Kännt så länge?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4