Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Gott Nytt år!
Ankan80: Hur mår du? Är din hjärna också en förvirrad hormon massa?
Jag är ju lite av vad man kan kalla en dramaqueen i vanliga fall, men nu tycker även jag att jag kan bli lite för mycket. (ja, det storbölar jag över...)
Hihi. Nä jag har inga större problem med hormonerna. Än vill säga
Tror du ligger lite före mig också...hehe
Jag är rätt lugn annars så kanske inte blir så farligt för min del.
Vilken vecka är du i uppskattningsvis? Jag är i v 5 (4+5).
Jag är i v6 5+3. Men jag tror att min äl kom rätt tidigt, så sj¨lv gissar jag på 6+2
Lite mer stabil idag. Börjar vänja mig vid tröttheten nu. Får erkänna att jag inte är en kruthäxa mer.
Nä, det skall bli spännande o se hur pigg man är egentligen när man börjar jobba på onsdag. Nu har man ju kunnat vila på dagarna.
Hvidis, hur lång tid tog det innan din ÄL kom igång efter MF? Tycker min kropp känns allmänt konstig...
Hej på er. Nu är jag tilbaka från Trysil och skidåkningen. Här har det hänt grejjer ser jag. Grattis Ankan och Hvidbrud!!! Hvidbrud jag håller tummarna så de vitnar för att du slipper missfall denna gång.
Ingenjörsbrud kul att du tittade in, hoppas ni har kanon på resan.
Har läst allt ni skrivit och tänkt kommentera på mycket men nu har jag glömt vad jag skulle skriva. suck
Själva har vi precis passerat ÄL o gjort så gott vi kunnat åt det i en superlyhörd stuga tillsammans med mina föräldrar. Så nu väntar jag bara på att kunna ge min man den bästa födelsedagspresent han kan tänka sig, ett litet plus...
Passionsblomman, ja visst är det konstigt, och orättvist. Vissa får kämpa som tusan för att få sitt efterlängtade barn andra råkar ha ett oskyddat one night stand o är sedan gravida. Hmmm...
Va roligt med skidåkning. Lite avis
Hoppas smygandet och mysandet gav resultat! Håller tummarna.
lanovia 08 skrev 2009-01-04 21:01:02 följande:
Hej pa er alla o god fortsattning! Hoppas det gar bra i bebisverkstaden. Har en fraga. Min man och jag hade oskyddat pa nyarsnatten for att vi var lite fulla o dumma (vi ska egentligen vanta 4-5 manader pga ekonomiska omstandigheter). Nu har jag mensvark och sag just lite mensblod, 10 dagar for tidigt! Kan detta vara en s.k nidblodning?? Min mens brukar aldrig vara tidig. Eller ar det ett sammantraffande?! Har nagon erfarenheter av detta?