• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99

BIM+1 nu. Kan den inte bara komma när den ska komma om den nu ska komma så man slipper undra... *mummel*

• Hvidbrud

Åååhh! Ska man verkligen vara så trött... Och öm i magen och så himla känslig! Ryter till ena sekunden och asbrölar i nästa för att jag rutit till... Och det är nästan 9mån kvar!! Snacka om lyx problem.

• Ore

Grattis till er som har plussat!

Jag fick min mens som vanligt (fast helt utan värk, ovanligt nog...), men är öm i magen, och känslig... Antagligen är det bara nojor, men man har ju läst om en del som har haft mens trots att de varit gravida så litet myror i huvudet har jag... Men vet inte om jag vågar testa...

• passionsblomman

Tröttheten går över, den är nu i början( nämner inte sömnlösheten när bebis väl anlänt...)
    känsligheten...hihi, välkommen till hormonernas bergochdalbana!
    Och vänta bara tills mjölken rinner till! Köp stora paket med näsdukar! Titta INTE på filmer där det händer otäckasaker med gravida eller spädbarn!

Hvidbrud skrev 2008-12-29 15:15:31 följande:
    Åååhh! Ska man verkligen vara så trött... Och öm i magen och så himla känslig! Ryter till ena sekunden och asbrölar i nästa för att jag rutit till... Och det är nästan 9mån kvar!! Snacka om lyx problem.
  • Ninnispinnis

Min kollega hade mens i början av båda sina graviditeter, så jag hade nog testat om jag var dig... Bara för att vara på den säkra sidan!

Ore skrev 2008-12-29 15:23:54 följande:
    Grattis till er som har plussat! Jag fick min mens som vanligt (fast helt utan värk, ovanligt nog...), men är öm i magen, och känslig... Antagligen är det bara nojor, men man har ju läst om en del som har haft mens trots att de varit gravida så litet myror i huvudet har jag... Men vet inte om jag vågar testa...
  • Ankan80

Hade du ingen värk hade jag testat. Det är rel vanligt att man kan blöda som vanligt i början.

Testa!!!

Ore skrev 2008-12-29 15:23:54 följande:
    Grattis till er som har plussat! Jag fick min mens som vanligt (fast helt utan värk, ovanligt nog...), men är öm i magen, och känslig... Antagligen är det bara nojor, men man har ju läst om en del som har haft mens trots att de varit gravida så litet myror i huvudet har jag... Men vet inte om jag vågar testa...
  • Ankan80

Jag är lite trött. Men inte mer än vanligt så jag passar på att sova nu på dagen när man är ledig.

Annars är jag mest törstig och kissenödig.

• Hvidbrud

Kan du dricka? tycker det är svårt. Mår illa av det...

Ankan80 skrev 2008-12-29 16:19:15 följande:
    Jag är lite trött. Men inte mer än vanligt så jag passar på att sova nu på dagen när man är ledig.Annars är jag mest törstig och kissenödig.
  • Blivande fru L

Grattis till er som plussat!

Själv är jag lite deppig eftersom menseländet kommer som ett brev på posten varje månad. Vet ju att det kan ta länge, men nu är jag trött på att vänta! Har beställt läkartid för utredning eftersom vi försökt i ett år nu. Håller tummarna för er andra som längtar.

• Emmet99

gaaahhhhh skulle haft den 27e ju! Fortfarande inget, men vågar inte hoppas. Tror jag sabbar hela min cykel bara genom att vänta för hårt varje månad.

Enormt grattis till er som plussat! Känner ni något i brösten förresten? Kanske lite för privat fråga..

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4