• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-01-23 05:24:48 följande:

ja december verkar varit kanon! Och det är så gött att se att det finns tjejer som lyckas i denna tråd trots att vi är så uppstressade hela bunten. Ja jag föredrar också skalpering då går det ju fort ialla fall till skillnad från den här långdragna tortyren. Så nu kapitulerar jag *kryperuppurdetdjupahåldärjaglegatg ömtidrygtenvecka,rörlitesteltpåarma robenochskakaravmigjorden,börjarflä ktamedarmarobenochskrikaalltvadjagk an* Nu tusan får indianerna hitta mig om det är meningen att de skall hitta mig. Jag vill inte ha mens men jag vill heller inte gå här o vänta. Bättre att eländet kommer igång så vi kan börja på nästa försök.Jag trodde verkligen indianerna skulle komma antågande för några dar sedan. De brukar göra sin entré när vi myser. Och de visade sina fula nyllen efter mys i början av veckan men därefter har det varit dött som i graven. Till myset igår då de tittade fram, men nu är det borta igen. Gaah och suck!
    *Moahahahahah* va vi har förstört dig med vårt "mysande" *moahahahaha*
    Kommer inte de självmant nu när du kapitulerat så får du försöka locka fram dem.....popcorn kanske funkar?! Det är ju majs o så.... (innehar ytterst begränsad kunskap om indianföda!!)
    Hoppas du inte gick vilse i snöyran! Snääääälla...gör en snöängel för mig?!!! Blir ingen snösemester i år....o snö i skåne=blask

Baby S: Va tråkigt att du inte blir tagen på allvar av läkarna...trist! Har du även varit hos en privat gynläkare? Jag gick privat när jag fick problem med mensen.....fick diagnosen PCO ganska snabbt....o om vi inte lyckats plussa efter 3 månader så var vi välkomna tillbaka så skulle vi få hjälp direkt. Kändes väldigt tryggt o proffsigt.....man betalar ju en dubbelt för att träffa en privat läkare...så då tycker jag att det ska löna sig osså!

Passionsblomman: Du är så go o klok!

Ankan80: Åhh va typiskt att de valt det datumet.....låter klokt att vänta till UL så ni får lite mer kött på bena. Man vet ju inte....knytet kanske vill komma någon vecka tidigare eller senare!
  • lanovia 08

Det där känner jag igen fast bakvänt. Du och jag hängde ju i samma septembertråd så du kommer kanske ihåg mina kval över min bästa kompis som kanske inte skulle kunna komma.

Men vad jobbigt. Men kanske är bättre att du berättar för henne?? Finns risk att hon blir besviken om det dröjer för länge innan hon får veta. Jag förstår ju hur du tänker som inte vill berätta, men sin bästa kompis vill man ju ha med på bröllopet så kanske bra att hon inte hinner bygga upp förstora förhoppningar.

Ankan80 skrev 2009-01-23 10:18:36 följande:
    Åhh....fick reda på igår att min bästis skall gifta sig på mitt BF-datum.Har ännu inte berättat att jag är gravid, men ville inte säga något. Jag vet ju inte exakt förrän vid UL om vi kommer så långt vill säga
  • lanovia 08

Haha jag har faktiskt redan som plan att äta popcorn ikväll.

Befinner mig nu på BIM+8 så kommer inte mensen idag så skall jag testa imorgon. Är det fortfarande negativt får jag nog snart söka hjälp. Går runt o ha ont i magen, inte vara gravid och inte få mens är väl inte helt rätt...

• Ankan80

Ja just det...

Jo, jag skall berätta efter den 12e veckan hade jag tänkt, alternativt efter UL.

• Ninnispinnis

Jag är HELT säker på att det var vitlöksandedräkten som skrämde bort Hvidis, Ankan och Ingenjöris indianer i december

*går och äter lunch endast bestående av råa viltlöksklyftor*

• Ninnispinnis

Hej Hvidis! Skönt att du är tillbaks helskinnad!

Känsliga läsare kan sluta läsa nu.

Mina flytningar övergått från att vara vita, till gulaktiga och nu rosa... Inga som helst sympton på varken det ena eller andra, molandet i ljumskarna har gått över. Hmmm, skumt.

• Baby S

lanovia 08 skrev 2009-01-23 12:29:37 följande:

Haha jag har faktiskt redan som plan att äta popcorn ikväll. Befinner mig nu på BIM+8 så kommer inte mensen idag så skall jag testa imorgon. Är det fortfarande negativt får jag nog snart söka hjälp. Går runt o ha ont i magen, inte vara gravid och inte få mens är väl inte helt rätt...
    Håller med. Nu är jag själv bara på bim+4, men för mig är det extremt ovanligt att den är ens en dag sen. Hmm.
    MEN jag känner ju att den är på väg, det har jag känt hela veckan så jag får nog acceptera att det inget vart även denna gång.
    Men jag har inte bråttom, egentligen Vill bara veta att allt är som det ska med mig och de små simmarna!
  • Baby S

Funderar på att boka ett snack med min gyn, de borde väl veta allt om diverse sjukdomar och sånt? Jag har mer förtroende för henne än för min dumma privatläkare.

• Ankan80

Håller tummarna för alla BIMMARE!!!!!

• Hvidbrud

Ninnis: Rosa? Var är du i cyklus?

Fy bublan vad det blåser idag! Min skylt ute på gatan bara skramlar och skramlar...

Ankan och ingenjören: Har ni börjat vakna okristligt tidigt på mornarna? Jag har börjat vakna kl 7 och kan inte somna om... Jag som kan sova till 9 innan jag måste jobba.
    KAnske är det kroppen sätt attvänja mig till att vara pigg när lillkorven kommer ut.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4