Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
lanovia 08 skrev 2009-01-23 05:24:48 följande:
Det där känner jag igen fast bakvänt. Du och jag hängde ju i samma septembertråd så du kommer kanske ihåg mina kval över min bästa kompis som kanske inte skulle kunna komma.
Men vad jobbigt. Men kanske är bättre att du berättar för henne?? Finns risk att hon blir besviken om det dröjer för länge innan hon får veta. Jag förstår ju hur du tänker som inte vill berätta, men sin bästa kompis vill man ju ha med på bröllopet så kanske bra att hon inte hinner bygga upp förstora förhoppningar.
Haha jag har faktiskt redan som plan att äta popcorn ikväll.
Befinner mig nu på BIM+8 så kommer inte mensen idag så skall jag testa imorgon. Är det fortfarande negativt får jag nog snart söka hjälp. Går runt o ha ont i magen, inte vara gravid och inte få mens är väl inte helt rätt...
Ja just det...
Jo, jag skall berätta efter den 12e veckan hade jag tänkt, alternativt efter UL.
Jag är HELT säker på att det var vitlöksandedräkten som skrämde bort Hvidis, Ankan och Ingenjöris indianer i december
*går och äter lunch endast bestående av råa viltlöksklyftor*
Hej Hvidis! Skönt att du är tillbaks helskinnad!
Känsliga läsare kan sluta läsa nu.
Mina flytningar övergått från att vara vita, till gulaktiga och nu rosa... Inga som helst sympton på varken det ena eller andra, molandet i ljumskarna har gått över. Hmmm, skumt.
lanovia 08 skrev 2009-01-23 12:29:37 följande:
Funderar på att boka ett snack med min gyn, de borde väl veta allt om diverse sjukdomar och sånt? Jag har mer förtroende för henne än för min dumma privatläkare.
Håller tummarna för alla BIMMARE!!!!!
Ninnis: Rosa? Var är du i cyklus?
Fy bublan vad det blåser idag! Min skylt ute på gatan bara skramlar och skramlar...
Ankan och ingenjören: Har ni börjat vakna okristligt tidigt på mornarna? Jag har börjat vakna kl 7 och kan inte somna om... Jag som kan sova till 9 innan jag måste jobba.
KAnske är det kroppen sätt attvänja mig till att vara pigg när lillkorven kommer ut.