Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Nä, mendet är ju viktigt att man känner förtroende inom vården och detskiftar ju verkligen utifrån vem man möter.
Men är det detta som gör att du liksom låser dig vid försökandet? Det ÄR ju generellt sett inte alls ngt konstigt eller ett enda dugg ovanligt med de 7 månader du försökt. Men jag fattar ju att en sådan diagnos stressar. Men kan du inte försöka se det som att om läkare inte ser orsak till oro, så kanske han har rätt?
Annars måste du nog be om den där remissen ändå, så det blir klarhet i saken.
Baby S skrev 2009-01-22 18:07:19 följande:
Ja, andas lugnt och försök njuta av din tillvaro nu tills året gått, så inte tiden bara går åt till oro. Inte för gravidchansernas skull, utanför din egen! Och ditt äktenskaps! För det blir jobbigt att nojja för mycket, och det hjälper ju ändå inte!
kram på dig.
Tack!
Vet att den är gammal, men... Ååååhh!!!
ja december verkar varit kanon! Och det är så gött att se att det finns tjejer som lyckas i denna tråd trots att vi är så uppstressade hela bunten.
Ja jag föredrar också skalpering då går det ju fort ialla fall till skillnad från den här långdragna tortyren. Så nu kapitulerar jag *kryperuppurdetdjupahåldärjaglegatgömtidrygtenvecka,rörlitesteltpåarmarobenochskakaravmigjorden,börjarfläktamedarmarobenochskrikaalltvadjagkan* Nu tusan får indianerna hitta mig om det är meningen att de skall hitta mig. Jag vill inte ha mens men jag vill heller inte gå här o vänta. Bättre att eländet kommer igång så vi kan börja på nästa försök.
Jag trodde verkligen indianerna skulle komma antågande för några dar sedan. De brukar göra sin entré när vi myser. Och de visade sina fula nyllen efter mys i början av veckan men därefter har det varit dött som i graven. Till myset igår då de tittade fram, men nu är det borta igen. Gaah och suck!
NEJ!! Ni har smittat mig! Jag har alltid sagt att det heter sex och bara sex, ordet mys använder inte jag. Kommer ni ihåg när vi diskuterade det för ett tag sedan. haha lös mitt förra inlägg en gång till så ser ni hur bra det gick.
Jag sitter här klarvaken, vaknade kl 4 o kunde inte somna om. Så nu skall jag ge mig ut med hunden på promenad. Det har snöar för full (mysigt så länge det nu får ligga) så hunden kommer ju ha kul ute i alla fall.
Baby S, tror inte alls det behöver ta sig lätt andra gången bara för att det gjorde det första.Sedan har du ju bytt kille. Även om jag absolut inte tror att det är "fel" på din man så kanske ni två inte får till det lika snabbt som du och ditt ex...
Om du inte litar på din läkare tycker jag du skall byta.
Åhh....fick reda på igår att min bästis skall gifta sig på mitt BF-datum.
Har ännu inte berättat att jag är gravid, men ville inte säga något. Jag vet ju inte exakt förrän vid UL om vi kommer så långt vill säga
Japp, julbocken var väldigt aktiv i december
Jag är i v. 7+5.