Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Nej! Attans Baby S!! En stor tröstkram!
Men de du träffar är nog undermännsikor hela bunten isåfall. Denna tråd är väl ialla fall lite ett bevis på att det inte går så himlans fort för alla.
Själv har jag tyvärr deppat ihop totalt denna helg. Känns så himlans hopplöst just nu. Men tänker låta mig deppa så länge jag behöver sedan är det bara att ta nya tag. Det enda jag vill nu är att sitta i soffan med min bästa vän och tillika make.
Nästa BIM tänker jag ialla fall inte gömma mig och inte försöka attackera indianerna heller. Då skall jag ta på mig färgglada kläder, sätta mig i en solstol med en paraplydrink och bara lugnt invänta fienden.
Ninnis hur går det för dig?
Ja, man har ju en förmåga att blicka framåt väldigt fort efter ett par dagars ältande och bölande.
Snart så...
Precis snart så! Men först skall vi älta och böla tills vi är nöjda med det.
lanovia 08 skrev 2009-01-25 14:55:04 följande:
Åhhh, Baby S o lanovia! Skickar styrkekramar till er båda!!!
Bara ut med allt, gråt o älta här hos oss!
Det är det vi är till för!
Förstår er frustration.....kan säga att vi är tacksamma varje dag som går här.....vi hade ju räknat med att det skulle bli IVF, hormonsprutor mm...väldigt pessimistiska till om det skulle gå av sig själv.....men inte gjorde det mindre ont i själen när man hörde andra som plussade o snabbt osså......
Har berättat det innan.....men tar det en gång till.....jag kände på ngt viss att om jag inte var fertil så var jag en sämre kvinna....även om det inte är logiskt för 5 öre!
Skickar massor av styrka o gnider tangetbordet mot magen så att det ska smitta av sig!!
Haha Tack för kramen och maggnidningen, sitter och suger i mig vibbarna från skärmen och tänker positiva tankar som ett mantra!
Jaa.. vad ska man säga? Men det är ju skönt att ni inte verkar tycka att man är dum i huvudet som gnäller och gnölar innan det magiska året ens gått till fullo.
Men som sagt, jag är mest orolig att det blivit något jäkla fel på mig under åren som gått, eller att min man inte har schyssta simmare.. Det är väl en macho grej det också kan jag tänka, precis som vi brudar vill kunna "ge" våra guys ett barn.
Baby S skrev 2009-01-25 17:05:57 följande:
Jaa.. jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Vad är väl en bal på slottet???????
Baby S skrev 2009-01-25 17:30:09 följande:
Läste ni den här artikeln om att barn allt oftare döps efter kändisar och liknande?
Vad ska ni döpa till när ni får barn och är det verkligen rätt att döpa ett barn till Adolf Hitler? (ni kanske har läst/sett på tv om den familjen med?)
Själv har jag äntligen slagit fast två killnamn för mina framtida barn, har dock ingen aning om vad man ska döpa till om det skulle bli en lite flicka :)
Hampus Julian och Hugo Alexander