• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • lanovia 08

Passionsblomman jag har varit inne o läst i denna tråd. Men blir bara sååå trött. Fattar inte varför TS inte kan få hjälp med sitt problem utan att folk skall börja argumentera. Sedan har jag konstaterat att vi förmodligen har ett mycket tråkigt förhållande och jag är gift med 1procentare. Om han nu inte ljuger för mig som många nog skulle tro och högst troligt är det väl jag som är skuld till att han inte vill titta på porr. Sedan skall vi väl inte prata om hans inställning till strippor för det har jag också läst någonstans att där är han en 5procentare.

passionsblomman skrev 2009-01-26 22:51:55 följande:
    Jamen VORE det inte så mycket roligare om man bara kunde få ta dela v olika tankar och hur folk har det eller vad de tycker, UTAN allt generaliserande! Nu har det startats en ny tård, som heter porr, bara och läser man tex inlägget hammerman1 skrivit där, ja då har han ju redan bestämt hur allt är. Sticker jag då in huvudet och påstår att min sambo inte är intresserad av att titta på porr vare sig ensam eller med mig, för att han själv säger det, så lever jag ju då uppenbarligen i villfarelse eller han under ngt tvång i vår relation.Trist, för då finns det ju inget utrymme alls för den sanning som är min. Att jag lever med en kille som inte -längre-är intresserad av porr.
  • lanovia 08

Hehe... nej sådan gillar vi inte.
    Visst blev det första försöket för er ingenjören?

ingenjörsbruden skrev 2009-01-26 17:12:02 följande:
    Emmet99: håller med dig...plussa på första försöket är nästan lite oförskämt!!
    Åhhh håll kvar vid alla positiva känslor!!! Håller tummen!!
  • ingenjörsbruden

Passionsblomman: Sånt är så trist....alla ska få lov att göra/vara som de vill utan att folk ska övertyga dem om ngt annat!
    Ja varför blir man placerad i ett fack när man yttrar sig i sådana trådar? Det värsta är att man blir så sugen på att svara o ge sig in i debatten....men efter 1 år på BT har jag insett att det sällan är lönt i sådana trådar....det har redan piskats upp en stämning o det är verkligen ordmärkeri. Men när folk tror att världen är svart eller vit så blir jag skogstokig!!

Emmet99: Håller med dig! Folk ska få göra precis som de vill o inte är det något fel på dem vare sig de gör som många andra eller inte.

Men när sådan här diskussioner (eller många långa monologer)dyker upp så blir jag lite nyfiken på hur pass vanligt det är o hur andra ser på saker o ting.....sak samma om det är porr eller vem som städar eller ngt annat..... Är man nyfiken i en strut så är man!

JustMeAndMyLove: Va härligt att få höra om lite mirakel så här på morgonkvisten....dock så låter det inte så jättespännande med 2 små så tätt.....men men kort tid men intensivt!

Idag kämpar jag mot illamående......har inte känt så här innan...dock är en av kollegorna hemma med kräksjuka idag (jobbade igår)....uuuuurk! Verkligen hatar att må illa o spy!!!

• Ankan80

Din man och min man är exakt likadana

lanovia 08 skrev 2009-01-27 08:38:52 följande:

Passionsblomman jag har varit inne o läst i denna tråd. Men blir bara sååå trött. Fattar inte varför TS inte kan få hjälp med sitt problem utan att folk skall börja argumentera. Sedan har jag konstaterat att vi förmodligen har ett mycket tråkigt förhållande och jag är gift med 1procentare. Om han nu inte ljuger för mig som många nog skulle tro och högst troligt är det väl jag som är skuld till att han inte vill titta på porr. Sedan skall vi väl inte prata om hans inställning till strippor för det har jag också läst någonstans att där är han en 5procentare.
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-01-27 08:41:10 följande:

Hehe... nej sådan gillar vi inte. Visst blev det första försöket för er ingenjören?
    Hahahahha Nä inte riktigt! Det tog på 4:e försöket!
  • lanovia 08

vilka tråkmånsar till män vi har.

Ankan80 skrev 2009-01-27 09:41:38 följande:
    Din man och min man är exakt likadana lanovia 08 skrev 2009-01-27 08:38:52 följande:
  • lanovia 08

Så var det ja, borde jag kanske ha koll på efter att vi hängt här ett tag. Men allt blir en röra till slut.

ingenjörsbruden skrev 2009-01-27 10:48:06 följande:
    lanovia 08 skrev 2009-01-27 08:41:10 följande:
    Hahahahha Nä inte riktigt! Det tog på 4:e försöket!
  • Ore

Tja, fjärde försöket var inget lyckoförsök för mig, tyvärr... Hoppas nu på femte istället.

Angående porr: I den första tråden kände jag igen mig litet i TS, även om jag aldrig "snokade" utan bara hittade porr på ett videoband när jag skulle spela in något. Detta var ett antal år sedan, och jag minns att jag blev litet förvånad och att jag någonstans tyckte att "räcker det inte med mig?" Sedan dess har jag betydligt bättre självförtroende, vår relation är väldigt mycket starkare och jag känner inte längre att porr skulle vara ett "hot" mot mig/oss, vilket jag faktiskt kände litet då... Har faktiskt funderat på om litet "mjukporr" skulle kunna vara en intressant variation för oss, men jag har inte hunnit ta tag i det.

• Hvidbrud

Grattis Emmet! Vad härligt! Hoppas att du mår bra!

Oj, porrdiskution!! Håller mig borta från det för ja är helt skitzo när det kommer til porr... En galning...

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4