• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Emmet99

wee, tack snälla ni!! Jag hade ALDRIG trott att det skulle ta sig!! Hoppas den vill stanna kvar denna gången =)

Baby S tack =) Förstår vad du menar. Man blev helt knäckt av alla som plussade på första försöket, haha!

• Ore

Emmet: GRATTIS!

Härligt med massa plus... För några veckor sedan kändes det tungt, när man själv nyss fått mens och var bevisat icke gravid, och "alla" fick plus här... Men det märks att humöret kan svänga ganska fort, nu fick jag bara positiva känslor!!!

Själv körde jag för första gången med ÄL-test, fick utslag i söndags, så nu är det bara att vänta cirka 2 veckor och se vad som händer...

De första gångerna kändes väntan oändligt lång, men nu känns det rätt så okej ändå. Tiden går, vet inte om jag blivit van vid att vänta?

• passionsblomman

GRATTIS EMMET!!!!

Själv har jag fastnat i tråden om porr!

Dert var väldigt arga och olika åsikter där.
    Själv höjer jag ett och min man två ögonbryn över att det visst anses som helt nödvändigt både att man konsumerar porr-helst tilsammans och att man borde ha minst en dildo, annars är det synd om en!

Jaha! folk får ha vad de vill i sina sovrum och bara man har det bra tillsammans är det väl jättebra! Men varför tror man att ngn annan nödvändigt har det TRIST för att de inte har det likadant?

Jag blir så förvånad ibland...

• ingenjörsbruden

Emmet99: håller med dig...plussa på första försöket är nästan lite oförskämt!!

Ore skrev 2009-01-26 16:56:55 följande:
    Emmet: GRATTIS! Härligt med massa plus... För några veckor sedan kändes det tungt, när man själv nyss fått mens och var bevisat icke gravid, och "alla" fick plus här... Men det märks att humöret kan svänga ganska fort, nu fick jag bara positiva känslor!!! Själv körde jag för första gången med ÄL-test, fick utslag i söndags, så nu är det bara att vänta cirka 2 veckor och se vad som händer... De första gångerna kändes väntan oändligt lång, men nu känns det rätt så okej ändå. Tiden går, vet inte om jag blivit van vid att vänta?
    Åhhh håll kvar vid alla positiva känslor!!!
    Håller tummen!!
  • Ore

Tack ingenjörsbruden!

passionsblomman skrev 2009-01-26 17:10:49 följande:
    GRATTIS EMMET!!!!Själv har jag fastnat i tråden om porr! Dert var väldigt arga och olika åsikter där.Själv höjer jag ett och min man två ögonbryn över att det visst anses som helt nödvändigt både att man konsumerar porr-helst tilsammans och att man borde ha minst en dildo, annars är det synd om en! Jaha! folk får ha vad de vill i sina sovrum och bara man har det bra tillsammans är det väl jättebra! Men varför tror man att ngn annan nödvändigt har det TRIST för att de inte har det likadant? Jag blir så förvånad ibland...
    Har läst den tråden, men avstått från att kommentera... Håller med dig om att det är upp till var och en, och förhoppningsvis är det väl så att man inte har ett trist sexliv bara för att man inte tittar på porr... Hur man tacklar det om en vill titta på porr och den andra inte gillar att den förste vill det, vilket tråden egentligen handlade om, är ju en knivigare fråga...
  • passionsblomman

Synd, du är så himla bra när du kommenterar!

Ore skrev 2009-01-26 17:21:13 följande:
    Tack ingenjörsbruden!
    Har läst den tråden, men avstått från att kommentera... Håller med dig om att det är upp till var och en, och förhoppningsvis är det väl så att man inte har ett trist sexliv bara för att man inte tittar på porr... Hur man tacklar det om en vill titta på porr och den andra inte gillar att den förste vill det, vilket tråden egentligen handlade om, är ju en knivigare fråga...
  • Ore
    passionsblomman skrev 2009-01-26 17:26:45 följande:
    Synd, du är så himla bra när du kommenterar!
    Tack så mycket!!!

Kommer jag på något bra svar till ts så ska jag lägga in ett inlägg...
  • passionsblomman

Jag hade inte tänkt säga ngt först helleer, men sen blav det som vanligt inte så ändå...

...mest för att visa att vi inte alla tycker svart eller vitt. Men jag tror jag hamnade i ett fack iallafall.. så det gick sådär...
    Ore skrev 2009-01-26 17:40:18 följande:
    Tack så mycket!!! Kommer jag på något bra svar till ts så ska jag lägga in ett inlägg...
  • Twixiee

För att svara på rubriken så hinner vi inte tillverka en bäbis före bröllopet, lite mindre än 5 månader kvar

EFTERLYSES!
    Jag söker efter de som blev gravida under tiden de studerade (Högskola/universitet) och som lever/levde på lån, extrajobb och nudlar. Studerade ni båda eller du studerade,han jobbade? Eller kanske det är så att han studerade,du jobbade?
    Skulle gärna vilja höra hur det har gått för er.

• Jenny står brud 090801

Grattis EMMET, åhh vad härligt! Är så roligt att höra att fler och fler plussar här. Ger hopp om att det kommer gå för oss oxå när det är vår tur.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4