Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
wee, tack snälla ni!! Jag hade ALDRIG trott att det skulle ta sig!! Hoppas den vill stanna kvar denna gången =)
Baby S tack =) Förstår vad du menar. Man blev helt knäckt av alla som plussade på första försöket, haha!
Emmet: GRATTIS!
Härligt med massa plus... För några veckor sedan kändes det tungt, när man själv nyss fått mens och var bevisat icke gravid, och "alla" fick plus här... Men det märks att humöret kan svänga ganska fort, nu fick jag bara positiva känslor!!!
Själv körde jag för första gången med ÄL-test, fick utslag i söndags, så nu är det bara att vänta cirka 2 veckor och se vad som händer...
De första gångerna kändes väntan oändligt lång, men nu känns det rätt så okej ändå. Tiden går, vet inte om jag blivit van vid att vänta?
GRATTIS EMMET!!!!
Själv har jag fastnat i tråden om porr!
Dert var väldigt arga och olika åsikter där.
Själv höjer jag ett och min man två ögonbryn över att det visst anses som helt nödvändigt både att man konsumerar porr-helst tilsammans och att man borde ha minst en dildo, annars är det synd om en!
Jaha! folk får ha vad de vill i sina sovrum och bara man har det bra tillsammans är det väl jättebra! Men varför tror man att ngn annan nödvändigt har det TRIST för att de inte har det likadant?
Jag blir så förvånad ibland...
Emmet99: håller med dig...plussa på första försöket är nästan lite oförskämt!!
Tack ingenjörsbruden!
Synd, du är så himla bra när du kommenterar!
För att svara på rubriken så hinner vi inte tillverka en bäbis före bröllopet, lite mindre än 5 månader kvar
EFTERLYSES!
Jag söker efter de som blev gravida under tiden de studerade (Högskola/universitet) och som lever/levde på lån, extrajobb och nudlar. Studerade ni båda eller du studerade,han jobbade? Eller kanske det är så att han studerade,du jobbade?
Skulle gärna vilja höra hur det har gått för er.
Grattis EMMET, åhh vad härligt! Är så roligt att höra att fler och fler plussar här. Ger hopp om att det kommer gå för oss oxå när det är vår tur.