Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Varför o varför kan man inte få ha samtalet så här sansat i de andra trådarna!
Det,är ju precis som Ingenjörsbruden säger, jätteintressant att höra hur man tycker och allt.
Tydligen så sitter det fler lurade här då, eller så stämmer inte de där 99% talen så bra...
Strippor? min sambo vill inte ens ha en såndäringa secretbox...
...vad ska jag göra med den sa han?
Han vill ha en båt!
Nä, jag har inte ringt! Men jag har plitat ihop ett jobbsökarbrev och varit utanför dörren idag, ochlunchat med min sambo. Det var mycket bra för min sinnesstämning.
Nu mailar jag med en tjej som har kennel, för jag skulle vilja ha en hund...
Och så väntar jag på mens, eller de där indianerna ni pratar om då... eller kanske...Ja, ni vet.
Ursäkta en som inte hänger med i porrvärlden, men vad är egentligen en secret box? Fattade det som i en annan tråd att det är en låda där man stoppar ner sexiga pryttlar på/av sig själv?
Baby S skrev 2009-01-27 19:46:33 följande:
Jag hade i mitt liv aldrig hört ordet Secret box innan jag landade på rumpan mitt bland alla trådar här. Jag visste inte att det fanns något som hette toalettkorgar heller och inte elementöverdrag. Cacetopper heter visst de där figurerna uppe på tårtan...
..men jag är en liten jäkel på blommor
...och resten lär jag mig!Kanske.
Hahaha, ni är för härliga!
Visst lär man sig mycket här på BT
Passionsblomman, jag tycker du har varit duktig även om du inte ringt B M. Det gör du nog snart av bara farten med den effektivitetsnivån du verkar ha! Väntar på indianer, är det inte det som ibland kallas BIM?
Spännande!
Gamla och grå? Det är ingen av oss ärtiga brudar, inte!
Usch! jag som inte gjort ett skit på en hel vecka! bara sovit, snorat och käkat godis och så BT-missbrukat då...
Gammal, javisst, och rätt tjock, men grå? Det finns väl toning hos frissan! annars är jag nog rätt grå dessvärre...
Det lät ju så effektivt med lunch, ansökan, kennel med mera. Och indianförsvar - bara det är ju nästan ett heltidsjobb
Bara ett ord: mens.
Inge vidare snyggt ord alls.
25 dgr efter senaste Jag som oftast brukar ha MINST 31 dgr.
Mins plötsligt att sist jag var arbetslös fick jag också tätare, typ 28-29 dgr, ist för 31-37 dgr. Har kroppen tid att ha oftare ägglossning nu då tror ni? om jag får 25 dgr nu, då får jag ju fler chanser än om jag har 35?
*försöker tänka positivt*
Nu ska jag ringa mänskan imorgon och höra om jag är normal...