Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Ankan: Jag har ocksåvarit på inskriving idag! Så många rör blod det blev! Allt såg fint ut, men eftersom jag fick en blodpropp när jag var 21, som inte blivit utredd, skickade hon iväg alla papper till rigshospitalet innan blodprovsvaren kommit, så de kan utreda mig. Kanske ske jag å blodförtunnande under graviditeten och sånna härligt sexiga tjocka stödstumpor... (superskönt i högsommarvärmen...)
Hon trode också att jag skulle behöva sjukmäla mig i 7 ån pga stående arbete. Det låter ju skönt... Men då måste jag ju hitta nån som kan jobba för mig i butiken annars får jag nog stänga/sälja och det skulle vara lite tråkigt ju...
Kul med två nya i tråden! Välkomna!
Ingenijören- krya på dig!!
Vad kul med hund passionsblomman- fick du napp?
Kolla de söta i mitt galleri! En sådan är det jag vill ha och bilderna är från kenneln jag mailar med...
Hon har valpar NU , men jag hade tänkt mig lite längre ram typ sensommaren eller så, så det är mest knuta bra kontakt med någon seriös nu.
Åh Halledudane vilka sötnosar!
Spännade med inskrivning, Hvidis & Ankan! Härligt att allt ser bra ut.
Ore, jag vet hur det är när man bara "känner på sig" att det är nåt... Jag håller tummar och tår för dig!
Välkommen Idéfixen också!
Förlåt för "trådkapning" Men tänkte kanske här finns någon/några som har erfarenheter???
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3246638.html
Tack på förhand..
Jag hatar mens. Jag hatar ORDET mens. Jag hatar att gå på toa med mens och inse att man måste skrubba hela skiten efter varje besök (ursäkta...)
Jag hatar att jag har så ont i tuttsen att jag inte kan ligga och snarka på mage som jag älskar.
Jag hatar att jag är beroende av ipren under hela mensen. Inbillar mig att man blir steril av dem.
Jag hatar att ha meeeeeeeeens!!!!!!
Om det är någon som undgått budskapet så är det att jag hatar mens.
Ja, idag var jag visst lite arg passionsblomman, men det går väl över Eller
Hur mår alla andra, gravida och icke gravida för tillfället?
Verkar vara många som varit på inskrivning. Håller tummarna för att det kommer gå bra för er alla
Hihi, ja det går över. Själv var jagargast INNAn mens. Jag fick lov att leta rätt på PMS-tråden och skrika och svära... Nu är jag snäll!
Baby S skrev 2009-01-28 12:30:35 följande:
Hej!
Jag och min blivande bestämde oss för att börja försöka skaffa barn i början på januari. Vi måste ha lyckats direkt för jag är redan gravid och såklart alldeldes överlycklig!!!!!
Har gjort flera test för att få det bekräftat men vågar ändå knappt tro att det är sant!!! = )
Om mindre än två veckor åker vi till Karibien för att gifta oss. Så romantiskt att säga ja till min blivande samtidigt som vi båda vet att jag bär på en guldklimp i magen.
Åh, vad livet är vackert ibland!!!!
GRATTIS ELLEN! Vad roligt!
Oj! Titta ! Tusen inlägg!