• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

JAAAAA, flytta till Sverige nu!!!

Hvidbrud skrev 2009-01-28 17:10:04 följande:
    men då måste jag först hitta det där huset vi ska bo i vid svågertorp, så jag kan föda i sverige...)
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-01-28 20:03:10 följande:
    JAAAAA, flytta till Sverige nu!!!
    Annars får vi träffas i Köpenhamn eller Malmö!!

Hvidis: Cravings är konstiga! Jag är supersugen på blomkålsgratäng!!! *hahahaha* Ngt billigare än oxfilé!

Jag är dock glad att jag gjorde popcorn...var sugen på salt....för nu har min mage lugnat ner sig betydligt! Dock sa syrran att jag nog var smittsam 12 h innan utbrott o 48 h efter sista utbrottet....så maken är verkligen i farozonen!
    Va kul att ni är beräknade till samma dag! Synd på låningen av kläder dock!
    Jag hjälpte min syrra att rensa på deras vind förra våren.....sparade på mig ett antal bebiskläder där....dock mest flickkläder.....alla kläderna lånade jag dock ut till svågern o svägerskan.....men de har inte användt något av det.....så när vi väl ska berätta så ska jag be att få hem de grejorna! Där är några supersöta snickarbyxor!!
    Jag är ganska säker på att det är en pojke...vet inte varför....men jag hade en dröm i juni förra året om att jag födde en pojke som skulle heta Isak.....Kan det vara en sanndröm?!

Tror att det är samma test vi ska göra! 24/2 har vi! Ska bli SÅ spännande! Det är nog först då som maken verkligen kommer att fatta att där är något innanför mitt maghull! *hahaha*
  • salkert

Vad har jag missat, vilka har sedan november fått sina plus?
    Många hoppas jag, då jag hållt tumamr och tår blå..

• passionsblomman

Hvidbrud

Ankan

Ingenjörsbruden

Emmet99

det var en till idag med...oj, måste backa...mende vat jag iaf!

salkert skrev 2009-01-29 01:31:40 följande:
    Vad har jag missat, vilka har sedan november fått sina plus?Många hoppas jag, då jag hållt tumamr och tår blå..
  • salkert

Ohh se där så några bebisar är påväg.. :D
    Härligt.
    Själv längtar vi tills nästa bebis.
    Lillan är nu 2 månader - jisses tiden går snabbt.
    Och bröllopet blev juh uppskjutet och går av stapeln 090726, efter det sätter vi igång och försöker baka syskon. :)

• passionsblomman

Varför försitta någon tid!

salkert skrev 2009-01-29 02:03:15 följande:
    Ohh se där så några bebisar är påväg.. :DHärligt.Själv längtar vi tills nästa bebis.Lillan är nu 2 månader - jisses tiden går snabbt.Och bröllopet blev juh uppskjutet och går av stapeln 090726, efter det sätter vi igång och försöker baka syskon. :)
  • Ankan80

Har du plussat???? eller?....jag fattade nog inte sista meningen?

passionsblomman skrev 2009-01-29 01:38:26 följande:
    HvidbrudAnkanIngenjörsbrudenEmmet99det var en till idag med...oj, måste backa...mende vat jag iaf!
  • Idefixen
    salkert skrev 2009-01-29 02:03:15 följande:
    Ohh se där så några bebisar är påväg.. :DHärligt.Själv längtar vi tills nästa bebis.Lillan är nu 2 månader - jisses tiden går snabbt.Och bröllopet blev juh uppskjutet och går av stapeln 090726, efter det sätter vi igång och försöker baka syskon. :)
    Åhh, då försöker ni oxå skaffa syskon ganska tätt?!
    Vår lilla tjoppa är 5 månader nu.
    Vi ska nog försöka baka syskon nu i april/maj nån gång.
    Vi gifter oss 30/5. Och skulle ja råka va i v.4-5 nånting då, så tycker inte jag att de gör nått.
    De blir ändå inget dricka för oss
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-01-29 08:10:57 följande:
    Har du plussat???? eller?....jag fattade nog inte sista meningen?
    Näää jag tror hon menar att det var alla som plussat som hon kunde komma ihåg....
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4