Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Hej!
Blomålsgratäng... Nä... Det är jag inte sugen på ännu!
När hade ni tänkt att berätta det för familj och vänner?
Jag tror vi ska vänta till efter scanningen.
Min alldra bästa kompis i hela vida världen SMS ade mig igår och undrade om jag var gravid... Hon hade drömt en så tydlig dröm. Åh! Det är så svårt att inte säga något!! Men vill vänta.
Har varit på yoga idag. Skönt! Läraren så til mig att jag var tungen att röra mer på mig varje dag... Medan jag kan liksom. Men jag orkar ju inte, mycket skönare att bara ligga i soffan när jag kommer hem, efter en lååång arbetsdag. Men jag vet att jag borde...
Nä, nu måste jag gå! Nästa kund kommer om några minuter och jag ska tända ljus, byta lakan och sätta på musiken. Blng blibg ling lala lalla pling! (liiite galen kan man bli av att höra relaxingmusik 8 timmar om dan...!)
Åhh....blir tokig på folk som inte svarar på inbjudningar!!!!!!!
Vet man inte kan man väl säga det, vill man inte säger man det och kan man säger man det....
Tycker det är sååååå nonchalant. Visst kan man glömma, visst kanske man inte kollar mailen varje dag, men ändå.
Vet särskilt en tjej som aldrig svarar o skyller på att hon inte läser mailen, men det vet jag att hon gör....
Grrr....sorry.....lite hormoner i svallning
Vi har berättat för våra föräldrar, syskon samt våra chefer
Ninnis: Har svarat på tre annonser om hus nära svågertorp nu... Men de svarar inte ens... Surt! Vill så gärna över och vara nära familjen, när vi ska ha bebis. Skulle bli så ycket lättare då, tror jag! Och mer plats för mindre pengar. Och rktig mat... Inte sånt hästfoer man får här...
Och oj vad roligt om vi skulle pendla ihop!! Hi hi! Undrar om jag skulle känna igen dig om jag såg dig på tåget...?
H ah! Nä! Jag måste sluta sitta uppe och skriva mitt i natten! Det blir så konstiga meningar...
Jag försökte fylla på listan där bara.
Jag vet inte om jag fick med alla heller...
Apropå berätta, så gjorde vi det väldigt tidigt, långt innan vecka 12, för jag visste att skulle det bli mf, såskulle jag ju bli ledsen och så skulle man föröka berätta DET då och kände vi att folk lika bra kunde veta, dessutom hade vi nog aldrig kunnat hålla klaffen. Särskilt inte om jag fått ett sms från någon som drömt sådär!!! hihi!
ok
hihi
Obs, löfte: OM det iframtiden kommer ett plus, kommer jag att stöta i basunerna och köra trumpetfanfar, så det inte finns en risk att NÅGON missar tillkännagivelsen!
Hvidis - jag pendlar med bil numera, sedan vi flyttade ut från stan för snart ett år sedan, men jag tror nog vi skulle känna igen varandra Hoppas ni får napp snart! Du kan ju åka med i min lilla svarta blixt över bron
Ingenjören och Hvidis (och om det är någon annan som bor i Skåne/Cph) - vi får hoppas att jag också blir gravid snart, så kan vi ta en mammaträff sen
Är på uselt humör idag, vet inte riktigt varför... Och när jag ändå gräver ner mig i negativa tankar och självömkan så är har jag plötsligt blivit helt säker på att jag har svårigheter att bli gravid. På grund av "min ungdoms synder" (tolka det som ni vill...) är jag rädd att jag har ärrbildning eller igenkorkade äggledare, vilket kan ställa till det. Funderar på att kontakta gyn/B M, men jag vet inte hur mycket man kan kolla genom undersökning? Undrar dessutom om man blir tagen på allvar när man bara försökt i 5 månader?
Jaja, idag är det neråt, men jag får ta mig i kragen. Ska snart in och få massage (på betald arbetstid ) så jag ska väl inte klaga...
Jag vill också!!!
bor i Helsinghåla! fast ändå Höganäs