Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Har inte funderat så mycket på hur vi skulle agera det skulle visa sig vara något fel på ett eventuellt barn... Tror inte man kan veta det förrän man faktiskt står inför beslutet, även om man kanske kan förbereda sig genom fundera på det.
Fast just nu tänker jag inte speciellt mycket på det, är mer bekymrad över om det är något fel på mig
Vad skönt att ni kan få det kollat innan då.
Hehe är det bara jag som inte bor i Skåne i denna tråd??
(jag är fullt medveten om att det är fler som inte har sagt att de bor där men nästan alla verkar ju hålla hus där)
Finns det någon som bor i götet?
Har inte heller funderat så mycket på vad vi skulle göra om något var fel barnet/fostret. Beror sig först och främst på hur allvarligt det är.
Då jag/vi är emot selektion till det perfekta barnet så skulle nog inte t.ex. Down Syndrom resultera i abort. Men däremot om det visar sig var något riktigt allvarligt där barnet inte skulle ha någon som helst glädje till att födas till denna värld då skulle vi nog ta bort det.
Vad skönt att det är fler som känner igen sig i stressen över att inte få jämnåriga barn med sina kompisar. Än en gång har ni fått mig att inse att det inte bara är jag som är helt knäpp i tankarna.
Herregud vad det skrivs. Får sluta skriva på jobb och börja på min fritid i stället .
Vi skall nog inte göra KUB/Nupp. Är 28 år så visst börjar man närma sig riskåldern. Men svårt att bestämma sig. Vissa har ju fått dåligt resultat men som ändå varit ok vid närmare undersökningar. Tänk om man tar bort ett friskt barn?!
God Morgon Girls!
Usch...denna fråga ni har tagit upp nu är så svår!
Passionsblomman: Min man är likadan....allt annat kvittar bara barnet är friskt.
Så långt som vi har kommit i denna diskussion är att vi inte skulle vilja behålla det.....om valmöjligheten finns.
Men det är alltid så svårt att säga en massa innan man verkligen står där i situationen.
Man vill ju absolut inte ta bort ett friskt foster!
Kolla vad coolt !
www.umm.edu/pregnancy/000088.htm
Här kan man se exakt vad som händer v. för vecka i kroppen.
Uppväxt lite utanför Lund!
Åh! Vill så gärna få svar om huset, men de skriver inte ens tillbaks! Ska man spamma dem...?