• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • JustMeAndMyLove

Någon "rygg i mig själv" ska jag inte bli, dock TRYGG i mig själv :)
    Dessa jäkla tangenter som inte gör som man vill :p

• lillabruden

Fast att känna ena halvan av sina biologiska rötter är ju inte helt fel det heller

Man blir alltid lite extra bebis-galen när man ser dem supersöta småttingarna!!!! Jag såg en alldeles nyploppad liten en omstussad i rosa och vitt, och hon var INTE glad!!! Hon skrek och skrek men ÅÅÅH så SÖÖT!!! jag ville bara ta upp henne och hålla henne mot min kind och säga 'så så...ingen fara'

*suckar och drömmer....*

JustMeAndMyLove skrev 2009-01-31 17:24:25 följande:
    Haha vilket kramkalas det blev här :DJo det är klart du har rätt som vanligt passionsblomma :p Det är nog mest i stundens hetta som man bara vill ge upp och acceptera att allt är hopplöst, men så är det ju inte i det stora hela.Nån gång SKA jag ha barn.. ska bara "ha råd" och vara rygg i mig själv och livet först. Men guuud vad jag längtar efter en liten knodd *suck* Dessutom blir det en dyr historia för en som är lesbisk, vill helst gå på en klinik i Danmark, även om det då kan krongla med föräldraledighet för M det första året... För gör jag det i Danmark kan man välja sk känd donator och då får barnet själv välja i mogen ålder om de vill eller inte vill ta kontakt med sin biologiska donator. Jag har visserligen alltid känt min pappa, men jag har aldrig haft en riktig pappa. Och på något sätt grämer det mig att mina barn heller aldrig kommer få det. Så jag vill i alla fall kunna ge dem ett namn och en person ifall de vill söka sina biologiska rötter...Ja, nu svamlar jag iväg i tankar igen :) Bara för att det satt en bebis som var såååå söt nere på fiket på Ica Maxi när vi var där idag. Den jollra och kasta nappen i golvet och titta på mig med sina stooora blå ögon! Det räcker så tänker man bara ebis bebis bebis i dagar efteråt, haha
  • Ore

Träffade igår en liten småtting som är ca 2,5 år som sprang hit och dit och lekte, men som vid ett tillfälle hann ropa till sin mamma att "äcka mycke dig", och fick svaret "jag älskar dig mycket också"...

Gudomligt!

• passionsblomman

Det är det bästa bästa bästa!!!

Ore skrev 2009-02-01 10:22:14 följande:
    Träffade igår en liten småtting som är ca 2,5 år som sprang hit och dit och lekte, men som vid ett tillfälle hann ropa till sin mamma att "äcka mycke dig", och fick svaret "jag älskar dig mycket också"... Gudomligt!
  • JustMeAndMyLove

Haha har ni sett det här klippet på youtube med en liten en som sitter och påpekar att han "älskar nog mamma mest när hon kommer med kakor och kanske inte så mycket annars...."
    Väldigt fundersam filosofisk liten pojke, haha

• passionsblomman

Jaaa! "Ilove you mumy, -when you give me cookies...
    ..but I don´t LIKE you all the time"

Tänk, i stundom kan en mamma känna lite likadant...

JustMeAndMyLove skrev 2009-02-01 21:47:47 följande:
    Haha har ni sett det här klippet på youtube med en liten en som sitter och påpekar att han "älskar nog mamma mest när hon kommer med kakor och kanske inte så mycket annars...."Väldigt fundersam filosofisk liten pojke, haha
  • Ninnispinnis

Passionsblomman, du är så fantastiskt klok - OCH rolig!

• passionsblomman

*rodnar*

Tack! *glad!*

Ninnispinnis skrev 2009-02-01 22:49:23 följande:
    Passionsblomman, du är så fantastiskt klok - OCH rolig!
  • JustMeAndMyLove

Hahaha, precis!
    Ja min mamma säger att ingen förälder kan påstå att de aldrig velat lämna sin lilla knodd nånstans där man slipper höra dem, baar för en liiiten stund. Mamma hade otrolig ångest över att hon kände för att lägga mig i grannens trädgård och låtsas som ingenting.
    Kan tillägga att jag var hennes andra öronbarn som skrek konstant i två år :P

passionsblomman skrev 2009-02-01 21:59:39 följande:
    Jaaa! "Ilove you mumy, -when you give me cookies.....but I don´t LIKE you all the time"Tänk, i stundom kan en mamma känna lite likadant...
  • passionsblomman

Å, shit1 Jag kan ju förbereda er alla på att ni lever än i totoal ovisshet om hur ARG man kan bli på det fantastiska miraklet till litet knyte man burit och fött.

Det hade jag aldrig trott. Den här mamman får säga förlåt både nu och då... Då kan vi snacka om att skämmas och ha ångest!

JustMeAndMyLove skrev 2009-02-01 23:07:30 följande:
    Hahaha, precis! Ja min mamma säger att ingen förälder kan påstå att de aldrig velat lämna sin lilla knodd nånstans där man slipper höra dem, baar för en liiiten stund. Mamma hade otrolig ångest över att hon kände för att lägga mig i grannens trädgård och låtsas som ingenting.Kan tillägga att jag var hennes andra öronbarn som skrek konstant i två år :P
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4