Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Någon "rygg i mig själv" ska jag inte bli, dock TRYGG i mig själv :)
Dessa jäkla tangenter som inte gör som man vill :p
Fast att känna ena halvan av sina biologiska rötter är ju inte helt fel det heller
Man blir alltid lite extra bebis-galen när man ser dem supersöta småttingarna!!!! Jag såg en alldeles nyploppad liten en omstussad i rosa och vitt, och hon var INTE glad!!! Hon skrek och skrek men ÅÅÅH så SÖÖT!!! jag ville bara ta upp henne och hålla henne mot min kind och säga 'så så...ingen fara'
*suckar och drömmer....*
Träffade igår en liten småtting som är ca 2,5 år som sprang hit och dit och lekte, men som vid ett tillfälle hann ropa till sin mamma att "äcka mycke dig", och fick svaret "jag älskar dig mycket också"...
Gudomligt!
Det är det bästa bästa bästa!!!
Haha har ni sett det här klippet på youtube med en liten en som sitter och påpekar att han "älskar nog mamma mest när hon kommer med kakor och kanske inte så mycket annars...."
Väldigt fundersam filosofisk liten pojke, haha
Jaaa! "Ilove you mumy, -when you give me cookies...
..but I don´t LIKE you all the time"
Tänk, i stundom kan en mamma känna lite likadant...
Passionsblomman, du är så fantastiskt klok - OCH rolig!
*rodnar*
Tack! *glad!*
Hahaha, precis!
Ja min mamma säger att ingen förälder kan påstå att de aldrig velat lämna sin lilla knodd nånstans där man slipper höra dem, baar för en liiiten stund. Mamma hade otrolig ångest över att hon kände för att lägga mig i grannens trädgård och låtsas som ingenting.
Kan tillägga att jag var hennes andra öronbarn som skrek konstant i två år :P
Å, shit1 Jag kan ju förbereda er alla på att ni lever än i totoal ovisshet om hur ARG man kan bli på det fantastiska miraklet till litet knyte man burit och fött.
Det hade jag aldrig trott. Den här mamman får säga förlåt både nu och då... Då kan vi snacka om att skämmas och ha ångest!