• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Idefixen

En snabb fråga om hindersprövning... Räcker de att skriva för och efternamn, eller ska man skriva andra namn oxå?

• ingenjörsbruden

Välkommen Alemonia!
    Alltid trevligt med nya ansikten!

Idag har jag känt mig TRÖTT...kom alldeles för sent i säng i går....
    ...o HUNGRIG! Vaknade i natt vid 3 o var jättehungrig....så jag tassade upp o åt en tomat o lite ost.... *hahahhaa*

Hungern har följt med hela dagen.....men man ska inte äta för mkt heller.....

• Hvidbrud

Välkommen till tiden med den konstanta hungern... Jag kan äta jätte mycket, men bara en halvtimme senare käns magen helt tom igen... Fyller den med grapefruit för tiden! Mums! Försöker hålla mig till frukt och grönsaker när jag snack'ar även om ostmackar lockar mer. (köpte en stor herrgårdsost med hem nu i helgen... )

• passionsblomman

Om du gillar grapefruk så testa det här: riv morötter fint och slica iblodgrape-vad heter det nu när man skär ut bara köttet ur klyftorna???, ja iallafall, och sedan pressar man i resten av saften i bandningen. Det är jättegott1 och man kan göra en rejäl bytta, för det håller sig saftigt och fräscht iallafall i ett par dagar.

Hvidbrud skrev 2009-02-02 22:52:13 följande:
    Välkommen till tiden med den konstanta hungern... Jag kan äta jätte mycket, men bara en halvtimme senare käns magen helt tom igen... Fyller den med grapefruit för tiden! Mums! Försöker hålla mig till frukt och grönsaker när jag snack'ar även om ostmackar lockar mer. (köpte en stor herrgårdsost med hem nu i helgen... )
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-02 22:52:13 följande:
    Grapefruit mmmmmmmmmm! Det är gott! Har som tur är en bra fruktkorg på jobbet! Dock inga grapefrukter...
    Syrran berättade igår om en kompis till henne som köpte hem lådvis med citroner som kompisen åt som clementiner när hon var gravid! Snacka om SUUUUUURT! Surt lockar 100ggr mer än sött....även om jag fortfaarande är svag för tårtor Men det springer jag inte över så ofta som tur är!
    Är så himla kinkig med vad jag vill äta(vilket jag aldrig varit innan).....frukt o grönsaker funkar bra.....men dricker mkt vatten (m lite citron i ibland)...nybakat bröd funkar osså alltid!!

Har kommit på ett litet snålisknep när magen börjar växa så smått.....gummiband som dras igenom knapphålet o sen andra änden på gummibandet om knappen.....funkar bra!
    Vill inte köpa mamma byxor än.....men kanske kan köpa mammatajts eller dyl någonstans
  • passionsblomman

Morning ladies!

Igår ritade min son en tackning. Han skulle visa lite nya gubbar han lärt sig. Smileysar sa han. Okej.
    I vanlig ordning ritar han sig själv, pappa och mig...
    ...och en liten liten plutt som han stod och höll i handen.

-Vem är det där då?

-Jooo, det är IFALL vi får något fler barn så jag blir en storebror!

Är han inte rätt söt min lilla stora pojke?

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-03 08:34:18 följande:
    Morning ladies!Igår ritade min son en tackning. Han skulle visa lite nya gubbar han lärt sig. Smileysar sa han. Okej.I vanlig ordning ritar han sig själv, pappa och mig......och en liten liten plutt som han stod och höll i handen.-Vem är det där då?-Jooo, det är IFALL vi får något fler barn så jag blir en storebror!Är han inte rätt söt min lilla stora pojke?
    Naaaaw SÅ GULLIGT!!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4