Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
En snabb fråga om hindersprövning... Räcker de att skriva för och efternamn, eller ska man skriva andra namn oxå?
Tror att alla namn ska med...
Tror jag också...
Välkommen Alemonia!
Alltid trevligt med nya ansikten!
Idag har jag känt mig TRÖTT...kom alldeles för sent i säng i går....
...o HUNGRIG! Vaknade i natt vid 3 o var jättehungrig....så jag tassade upp o åt en tomat o lite ost.... *hahahhaa*
Hungern har följt med hela dagen.....men man ska inte äta för mkt heller.....
Välkommen till tiden med den konstanta hungern... Jag kan äta jätte mycket, men bara en halvtimme senare käns magen helt tom igen... Fyller den med grapefruit för tiden! Mums! Försöker hålla mig till frukt och grönsaker när jag snack'ar även om ostmackar lockar mer. (köpte en stor herrgårdsost med hem nu i helgen... )
Om du gillar grapefruk så testa det här: riv morötter fint och slica iblodgrape-vad heter det nu när man skär ut bara köttet ur klyftorna???, ja iallafall, och sedan pressar man i resten av saften i bandningen. Det är jättegott1 och man kan göra en rejäl bytta, för det håller sig saftigt och fräscht iallafall i ett par dagar.
Men nu vill jag höra hur det går för alla som väntar på ÄL och eller BIM.....hur går det?
Morning ladies!
Igår ritade min son en tackning. Han skulle visa lite nya gubbar han lärt sig. Smileysar sa han. Okej.
I vanlig ordning ritar han sig själv, pappa och mig...
...och en liten liten plutt som han stod och höll i handen.
-Vem är det där då?
-Jooo, det är IFALL vi får något fler barn så jag blir en storebror!
Är han inte rätt söt min lilla stora pojke?