• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • lanovia 08

Hmmm... en tanke som slog mig igår. Kanske är rosenroten som ger mig magont. Känns lite otroligt att jag bara helt plötsligt skulle blivit känslig mot någon kost. Men rosenrot är ju nytt för denna månad. Baby S var det inte du som kände av rosenrot?

• Ankan80

Ja, det kan det kanske vara. Det står inget om det i bipacksedeln? Ibland kan man ju vara överkänslig.

Jag är såååå uttråkad. Skriv nåt roligt!!!

• Hvidbrud

Hej tjejer!
    Nått roligt... Hm, svårt att komma på något...
    Köpte ny bh förra veckan en 70G... fick gå och köpa en 70H idag för tuttarna håller på att explodera! Shit vad de väver. JAg kommer få slappattar ner till knäna!! Iiihh!!!

• Ankan80

Oj! Mina har också växt, men de får något sånär plats i min C-kupa. Behöver nog dock en D.

Din man är superlycklig nu eller?

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-02-04 10:59:27 följande:
    "Boa" ?Samla in bebis grejer eller?
    Japp!

Hvidbrud: hahahah om du kan väva med tuttarna så är de nog lite slappa eller?! Kunde inte låta bli att märka lite ord...

Lite tuttsnack... Alltid trevligt!
  • Hvidbrud

HA HA!! Oj då! Nä min tuttfinmotorik är inte så upptränad ännu...
    Min man är inte så tuttig av sig. HAn får nästan inte röra vid dem för att de är så ömma. AJ! Gör ont at ducha.
    HUR ska jag kunna gömma dem på söndag när vi ska träffa hela släkten. De kommer att veta! Vill ju vänta med att berätta till efter UL...

• Ninnispinnis

Kanske lite färsk persilja?

Hvidbrud skrev 2009-02-05 15:34:15 följande:
    Konstant hungrig... Vad kan stilla den?
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4