• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • passionsblomman

Vänta tills du har mjölk i juvret då får du se hur man känner sig! Muuu!
    Hvidbrud skrev 2009-02-07 00:06:31 följande:
    Eller osterejer på norska och ostepopps på danska... ja har tryckt i mig förmånga dillchips... mår lite illa nu...Gjorde hemmagjord fiskgratäng till middag. Råkade käka ut hela dillen nästan ner till krukan... Oj! Kanske ska jag pröva persilja i morgon... Kände mig lite som en get när jag stod där i köket och tuggade. Mää!Ha en trevlig helg tjejer!
  • passionsblomman

*Konstiga fugurer syns på min näthinna! Gethuvud, hudbakkropp och kojuver....*

Hvidbrud skrev 2009-02-07 00:08:45 följande:
    Ja hylar som en hund gör jag redan...
  • passionsblomman

Nu MÅSTE jag berätta vad min son just precis sa:

"mamma, jämt när det är något problem, så är du alltid den som löser det, och du är så DUKTIG på allting! Det är BRA att pappa och jag har dig!"

Han ska få smaka mina M&M!

• passionsblomman

Du får också smaka mina M&M!!

och du får mybakad äppelpaj med vaniljsås också, söta snälla gulliga människa!

Hvidbrud skrev 2009-02-07 18:23:34 följande:
    Åh, gullunge!Men han har ju rätt! Det gör du ju för oss också!
  • Ninnispinnis

Åh, vad underbart! Måste ju instämma med Hvidis

Din son verkar vara en väldigt tänkande, förståndig och fin liten männinska. Världen behöver fler sådana...

passionsblomman skrev 2009-02-07 16:03:17 följande:
    Nu MÅSTE jag berätta vad min son just precis sa:"mamma, jämt när det är något problem, så är du alltid den som löser det, och du är så DUKTIG på allting! Det är BRA att pappa och jag har dig!"Han ska få smaka mina M&M!
  • passionsblomman

Å vad söta ni är!!!

Jo, han är en liten tänkare faktiskt. Det är flera mammor och fröknar som sagt det, senast klassföreståndaren i onsdags. Sådant värmer ett modershjärta mer än något annat...
    Ni får säkert stå ut med fler historier...

Vem mer vill ha äppelpaj?

SKULLE hålla mig tills melodifestivalen började, men det gick inte!
    Åh, jag fick till den sådär lite knäckig...

Ninnispinnis skrev 2009-02-07 18:52:11 följande:
    Åh, vad underbart! Måste ju instämma med Hvidis Din son verkar vara en väldigt tänkande, förståndig och fin liten männinska. Världen behöver fler sådana...
  • Idefixen

Nu håller vi på att packa för fullt.
    Bilar ner till sthlm imorrn å ligger där 2 nätter innan vi åker vidare till jönköping till sambons syster med familj.
    Ska vara där nere nån vecka å umgås

De ska bli kul att se hur de går för lilla V, 5 mån att åka ner till sthlm i bil.
    För att inte tala om hemvägen när de blir ca 95 mil på en dag. Då är ju 60 mil till sthlm ingenting
    Pratade med sambon idag om att de är lika bra att vi bakar nästa barn nu i vår.
    Jag blir ju lix arbetslös från den 1 dec i år så.
    Han vet dock inte riktigt hur han vill göra. Han tycker de vore enkelt om V blev lite äldre först å klarar göra lite mer saker själv.
    Samtidigt som jag vill ha dom rätt tätt, så dom kanske underhåller varann på ett lite annat sätt. Och för att jag inte vill ha barn nr 2 när barn nr 1 är mitt i 3 års trotsen.

Men, får väl se hur de blir. När man diskuterar för och nackdelar kommer han säkert över helt på min sida! *hoppas jag*

• passionsblomman

Bor du händelsevis i Östersund?

Idefixen skrev 2009-02-07 20:14:08 följande:
    Nu håller vi på att packa för fullt.Bilar ner till sthlm imorrn å ligger där 2 nätter innan vi åker vidare till jönköping till sambons syster med familj.Ska vara där nere nån vecka å umgås De ska bli kul att se hur de går för lilla V, 5 mån att åka ner till sthlm i bil.För att inte tala om hemvägen när de blir ca 95 mil på en dag. Då är ju 60 mil till sthlm ingenting Pratade med sambon idag om att de är lika bra att vi bakar nästa barn nu i vår.Jag blir ju lix arbetslös från den 1 dec i år så.Han vet dock inte riktigt hur han vill göra. Han tycker de vore enkelt om V blev lite äldre först å klarar göra lite mer saker själv.Samtidigt som jag vill ha dom rätt tätt, så dom kanske underhåller varann på ett lite annat sätt. Och för att jag inte vill ha barn nr 2 när barn nr 1 är mitt i 3 års trotsen.Men, får väl se hur de blir. När man diskuterar för och nackdelar kommer han säkert över helt på min sida! *hoppas jag*
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4