Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Vi körde varannan o det funkade uppenbarligen
De andra ggrna blev det varje....faktiskt lite jobbigt i slutet ....
Jag har också bakat kanelbullar. Ta för er... ladyjendesignblogspot.com
blev så sugen på kakor när ni pratar det hela tiden
Såg att bloggadressen blev fel, här är den riktiga ladyjendesign.blogspot.com/
Mumar glatt i mig båd Hvidis och Jennys bullar. Och känner mig ytterligare lite tjockare.
Har drabbats av en jobbig lätt förkylning som aldrig ger mer sig. Den har inte knockat mig så mycket att jag känner mig helt slut (förutom igår när jag sov nästan hela kvällen) men den förstör så jag inte kan träna. Vilket gör att det kryper i kroppen på mig nu.
Vad söt du är ingejöris som kommer ihåg min mage. Jotack det där konstiga magontet har hållt sig borta i nästan en vecka, vilket uppskattas. Var nog kanske rosenroten som spökade inför ÄL. Så nu har jag njutit av en veckas icke magont. Har börjat känna aningar till den där jobbiga mensvärken igen men den försöker jag tänka bort. Vill inte ha tillbaka den.
Jag tror jag hade ÄL i helgen. Vilket stämmer enligt min gamla cykel och det enorma sugen jag hade hela helgen. Varannan dag sket sig liksom, blev varje istället.
Så nu är det bara att vänta o se...
Passionsblomman och Ninnis vad jobbigt med män som inte har vett att hålla sig hemma när de "skall".
Lanovia, precis så kändes jag mig förra veckan när jag inte kunde träna pga halsont. Sov mycket, drack te och gurglade med Listerine och igår kunde jag äntligen träna igen!
Hmm jag vet inte ens om jag är anonym här. Vet att min svägerska hittade mig i septembertråden när den fanns. Så vem vet hon kanske följer mig här också. Men då får det vara så, då vet hon ju att vi kämpar för att fixa kusiner nu.
Gud vad skönt att kunna tränna igen. Vad bra att du mår bättre nu.
*trycker in 10 bullar som Jenny så snällt bjuder på* *gluffs glufs*
Har hela tiden tänkt att det är bra att det inte är bull o matätning på riktigt....men det är sant....risken är att man blir så sugen att man bakar! Farligt det här!
lanovia: sådana förkylningar är värst...de är tiilräckliga för att man inte ska orka träna men inte så förfärliga så att man måste vara hemma....twilit zone eller nåt.
Ninnis: Tror att det där med att släppa den mentala biten är det absolut viktigaste...
Det kallas "myror i brallan" när det kryper så i kroppen!
Ja de där snokande vännerna/släktingarna kan ju vara ett litet dilemma.....tur att man är anonym!! Fast ni vet ju mer om min kropp än många av de närmast vännerna!