• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-10 20:13:58 följande:
    Nu känner jag mig oerhört off, men vilka hemskheter innehöll gårdagen? *skäms lite om jag har missat att någon av er varit mer om nåt jobbigt*
    Hahaha...nä det är nog bara Hvidis massage av en vandrande hårboll som figurerar här mellan varven!
  • Ninnispinnis

Hihi, ja den dyker upp överallt!

Men det var nog inte det de menade, för det skrevs innan massagen kom på tal...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 21:07:40 följande:
    Hahaha...nä det är nog bara Hvidis massage av en vandrande hårboll som figurerar här mellan varven!
  • Troll1

Hittat hit!

">

Som P. la in. Hon är från Rumänien...

• Troll1

{#lang_emotions_plus} {#lang_emotions_gravid} {#lang_emotions_baby} önskar jag er!!

Faktum är att vi har tveksamt (nåja det är jag som har tvekat) öppnat babyverksta´n igen... Vi får se. Vågar knappt säga det högt... 

• passionsblomman

Vaaaaa???? HAR NI!!!! Åh gú vad roligt!!!

(nu måste ni andra veta och förstå att Trollet är mitt favvotroll någonsin genom tiderna och vi brukar leka i Tanttråden)

Har hon inte söta bilder på sin plus-medlemslyxvariant!

Troll1 skrev 2009-02-10 21:46:01 följande:
       önskar jag er!!
    Faktum är att vi har tveksamt (nåja det är jag som har tvekat) öppnat babyverksta´n igen... Vi får se. Vågar knappt säga det högt... 
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-10 21:49:02 följande:
    Vaaaaa???? HAR NI!!!! Åh gú vad roligt!!!(nu måste ni andra veta och förstå att Trollet är mitt favvotroll någonsin genom tiderna och vi brukar leka i Tanttråden)Har hon inte söta bilder på sin plus-medlemslyxvariant!

Haha, du är för go du! Min favoritblomma alla kategorier! {#lang_emotions_flower}

• passionsblomman

Hihihi! Men vadnu vaddå och när när NÄR har ni bestämt att ni kanske vill ha mera bebisar??? Är det han som är jättesugen och du tycker att du redan har lite olika barn???
    Säg! Genast!

Troll1 skrev 2009-02-10 21:50:56 följande:

Haha, du är för go du! Min favoritblomma alla kategorier!
  • lanovia 08

Välkommen Troll1 och vad kul att ni har börjat bebisverkstan.
    Hmm om inte jag missminner mig så kan du nu hjälpa mig väga upp mot alla skåningar i denna tråd, för visst har vi härmed en göteborgare till ibland oss???

• passionsblomman

Ja det har vi, fast hon somnade visst nu???

Trollet har redan flera barn ju...så ROLIGT om det kommer fler! och att ngn vågar trotsa 40-gränsen då!!!

lanovia 08 skrev 2009-02-10 23:19:25 följande:

Välkommen Troll1 och vad kul att ni har börjat bebisverkstan.Hmm om inte jag missminner mig så kan du nu hjälpa mig väga upp mot alla skåningar i denna tråd, för visst har vi härmed en göteborgare till ibland oss???
  • lanovia 08

Hehe somna så tidigt! Eller frågan kanske är vad vi gjorde uppe vid den tiden. *gäsp* var inte kul när klockan ringde 6.15 imorse.

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4