• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Hehe...ja, det stämmer Lanovia. Är det något liv i Septemberbrudartråden. Jag har totalt glömt bort den..

lanovia 08 skrev 2009-02-11 12:17:40 följande:

Time to learnEn liten tanke som slog mig. Gamla Septembertråden 2008´s medlemmar ha en viss frekvens här. Vi har ju haft snabbt besök för länge sedan av TutikochPasarat(nu har jag kanske vrängt till namnet lite) sedan har vi Ankan, Troll och jag. Hmmm undrar just när det börjar dyka upp några fler....
    Pasionsblomman
    Heja heja! Bara ligg på o tjata!

Ikväll skall jag på mysig simtur igen. Inte ofta man längtar efter att träna. Men det var sååå härligt. Klämde nyss två menthosrullar trots att jag skulle försöka låta bli i veckorna, så behöver lite träning
    Man vill ju bara gå upp i bebisvikt helst....lite viktnoja har man allt.....fast det får man ta tag i efteråt såklart...
  • Ankan80

Just ja, tyckte väl jag kännde igen ditt nick Troll1.
    Lite roligt för vi har liknade bilbilder

Nu har jag tagit bort min bild. Men jag står och mekar med en röd gammal BMW (1602) från 1975 och sambon sitter/står bredvid och ser uppgiven ut

• Lemonita

Måste bara säga tack! Köpte tre mentosrullar härom dan och hade helt glömt bort dem. Så läste jag ditt inlägg och nu........mmmmmmmm Detta är lycka

Ankan80 skrev 2009-02-11 13:56:00 följande:
    Hehe...ja, det stämmer Lanovia. Är det något liv i Septemberbrudartråden. Jag har totalt glömt bort den..lanovia 08 skrev 2009-02-11 12:17:40 följande:
    PasionsblommanHeja heja! Bara ligg på o tjata!Ikväll skall jag på mysig simtur igen. Inte ofta man längtar efter att träna. Men det var sååå härligt. Klämde nyss två menthosrullar trots att jag skulle försöka låta bli i veckorna, så behöver lite träning Man vill ju bara gå upp i bebisvikt helst....lite viktnoja har man allt.....fast det får man ta tag i efteråt såklart...
  • Ankan80

Hehe! Smaklig spis! Det satt finfint i kistan...lyllos som har tre stycken!

Lemonita skrev 2009-02-11 14:01:16 följande:
    Måste bara säga tack! Köpte tre mentosrullar härom dan och hade helt glömt bort dem. Så läste jag ditt inlägg och nu........mmmmmmmm Detta är lycka
  • Ankan80

Jag la in bilen igen om någon vill kika......

• Lemonita

Det är för jäkligt med dessa tider! Vi fick vänta hur länge som helst. Från att jag ringde till första behandlingen gick det över ett år, inte klokt.
    Man kan som sagt gå till andra privata (kanske ngn annan stad har snabbare tid) men då får man betala själv(och det är ju inte gratis).
    MEN sen har jag hört om andra där det gått fortare också.

passionsblomman skrev 2009-02-11 13:20:58 följande:
    Nu har jag ringt och dessutom fått tag i barnmorskan!..de hänvisade mig till gyn.......ringde, de tycker absolut att jag ska utredas......men det är ett HALVÅRS väntetid där! Så jag fick numret till en annan klinik, med kortare väntan, men de har bara fm tel tid, så.....jag får ringa dit imorgon...Det verkar vara många som har svårt att få plus
  • Lemonita

Ha ha, vilken rolig/cool bild.

Denna gång köpte jag en smak jag inte testat, berry mix. Den var INTE GOD. Jag gillar mint och fruit.

Ankan80 skrev 2009-02-11 14:02:30 följande:
    Jag la in bilen igen om någon vill kika......
  • passionsblomman

ja, usch vad dumt att jag inte ringt förut...men vi har ju redan ett, så jag trodde inte man kunde få hjälp då...
    ..nå, vi får väl försöka under tiden och hoppas att vår herre eller moder natur eller vem det nu är som avgör det där lilla sista, fixar det hela under väntetiden...
    Lemonita skrev 2009-02-11 14:05:51 följande:
    Det är för jäkligt med dessa tider! Vi fick vänta hur länge som helst. Från att jag ringde till första behandlingen gick det över ett år, inte klokt.Man kan som sagt gå till andra privata (kanske ngn annan stad har snabbare tid) men då får man betala själv(och det är ju inte gratis).MEN sen har jag hört om andra där det gått fortare också.
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-02-11 14:08:58 följande:
    ja, usch vad dumt att jag inte ringt förut...men vi har ju redan ett, så jag trodde inte man kunde få hjälp då.....nå, vi får väl försöka under tiden och hoppas att vår herre eller moder natur eller vem det nu är som avgör det där lilla sista, fixar det hela under väntetiden...
    Jag håller alla mina tummar!
    Ankan80: Den är helt underbar! Min man stod fortfarande, hade din tröttnat?
  • Lemonita

Nä, det är inte ett dugg dumt. Man tänker inte direkt på att det skulle vara ett problem, det gör man ju bara inte.
    Jag håller också tummarna.

passionsblomman skrev 2009-02-11 14:08:58 följande:
    ja, usch vad dumt att jag inte ringt förut...men vi har ju redan ett, så jag trodde inte man kunde få hjälp då.....nå, vi får väl försöka under tiden och hoppas att vår herre eller moder natur eller vem det nu är som avgör det där lilla sista, fixar det hela under väntetiden...
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4