• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Troll1

Kanske ska tillägga att jag har fått 2 mf och 1 ma före stora dotterns födelse, så jag vet hur det är när det strular....{#lang_emotions_embarassed}

• passionsblomman

stavar: g-y-n-e-k-o-l-o-g-i-s-k-t

passionsblomman skrev 2009-02-11 09:13:16 följande:
    Jag med! Jag pratar om allt på alla ställen för enkelhetens skull numera! :-dMin gladtråd blev en mattråd igår tor jag och här vet jag aldrig riktigt om jag är här eller i brysigom(jag är väl i bebis nu?)Det är inte förrän det blir mer gunekoloiskt jag är SÄKER på att jag är här...
  • Hvidbrud

Hej troll1! Kul att ha dig med i bebistråden!

Passionsblomman: tror att du har en indre skåning som vill ut när du hänger har med så många av det slag...

Nej, nu ska jag ut och forcera snön! På min svarta blixt- i Köpenhan får man hålla sig till en cykel. Brrr... *letarfebrilsktefterlångkalsongerna*

• passionsblomman

Om jag skulle få ha en inre whomever, får h*n ha vilken dialekt h*n vill för mig....

och gärna på något underligt sätt bli lik Johnny Depp

Hvidbrud skrev 2009-02-11 09:22:18 följande:
    Hej troll1! Kul att ha dig med i bebistråden! Passionsblomman: tror att du har en indre skåning som vill ut när du hänger har med så många av det slag... Nej, nu ska jag ut och forcera snön! På min svarta blixt- i Köpenhan får man hålla sig till en cykel. Brrr... *letarfebrilsktefterlångkalsongerna*
  • Troll1

Hej Hvidbrud!

Ja, just det Göteborgare var det här ja.

• Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-02-11 09:25:27 följande:
    Om jag skulle få ha en inre whomever, får h*n ha vilken dialekt h*n vill för mig....och gärna på något underligt sätt bli lik Johnny Depp
  • passionsblomman

ÅH! Jag måste nog sluta mitt BT-liv!

jag får så jäkla ont i min högra axel och arm! Ja, i båda axlarna faktiskt.

Vet ni förresten Hividis och Trollet att ni är såna däringa massös-tjejer båda två? (ni kan få hjälpas åt på mej!)

• Troll1

Passionsblomman: Stackare! Jag tar fram muskelsalvan här. Delisan muscle rub Aloe Vera. Köp den, så bra! (Hälsokosten)

• passionsblomman

OOOIIII! Titta! Nu har du ju fått ett troll trollet! *vrickade tungan*

Troll1 skrev 2009-02-11 10:03:28 följande:
    Passionsblomman: Stackare! Jag tar fram muskelsalvan här. Delisan muscle rub Aloe Vera. Köp den, så bra! (Hälsokosten)
  • lanovia 08

Och här kommer min okunnighet fram igen ma, vad står det för?

Troll1 du blev ett farligt lovligt byte, göteborgare och massör!! Hallå, kan man ha bättre egenskaper.
    Nej men seriöst då min man ofta är i behov av massör och har desto svårare att hitta någon som håller till i rätt område så måste jag ju bara fråga, var jobbar du? Alltså vilken del av stan?

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4