• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • passionsblomman

Å, jag är stolt och nöjd som är uppe!
    När man är arbetslös är det väldigt lätt att allt blir tvärtom har jag märkt...

• Ninnispinnis

God förmiddag och hej Troll1! Passionsblommans vänner är våra vänner så välkommen hit!

Jag hade stora problem att ta mig till jobbet idag pga snö, vind, plogbil, snövallar med mera... Men det gick och jag lyckades komma i tid.

• Ninnispinnis

Och ja, lite avis på Trolls fina bilder blir man ju...

• Ninnispinnis

Ja, 1-2 decimeter faktiskt. Det är ju himla fint, men lite opraktiskt när plogbilen bara har kommit halvvägs på vår lilla grusväg så jag måste köra andra hållet och plumsa i orörd snö och flytta på en stor tunna för att komma ut... Och det blåste rejält samtidigt som det snöande. Såg två bliar i diket på vägen, men svarta blixten klarade färden fint!

passionsblomman skrev 2009-02-11 08:43:44 följande:
    Ja, det har visst snöat ganska rejält va, därhemma hos dig?
  • Ninnispinnis

snöande, bliar? *koncentrerar mig ordentligt på att trycka på rätt tangenter*

• passionsblomman

Usch ja! Man får vara försiktig och den där blåsten brukar ställa till det ordentligt med alla drivor som blir!

Här händer det titt som tätt att det inte går att komma framförrän plogbilen behagat komma, för att det driver över åkrarna så det blir massor med snö, fast det inte kommit så mkt egentligen.

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 08:50:16 följande:
    Ja, 1-2 decimeter faktiskt. Det är ju himla fint, men lite opraktiskt när plogbilen bara har kommit halvvägs på vår lilla grusväg så jag måste köra andra hållet och plumsa i orörd snö och flytta på en stor tunna för att komma ut... Och det blåste rejält samtidigt som det snöande. Såg två bliar i diket på vägen, men svarta blixten klarade färden fint!
  • Ninnispinnis

Precis! Körde hemifrån 06.15, så plogbilen hade inte hunnit hela vägen... Blir nästan osäker på vilken tråd jag skriver i, vi pratar ju bilar i alla trådar

• passionsblomman

Jag med! Jag pratar om allt på alla ställen för enkelhetens skull numera! :-d

Min gladtråd blev en mattråd igår tor jag och här vet jag aldrig riktigt om jag är här eller i brysigom(jag är väl i bebis nu?)

Det är inte förrän det blir mer gunekoloiskt jag är SÄKER på att jag är här...

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 09:09:41 följande:
    Precis! Körde hemifrån 06.15, så plogbilen hade inte hunnit hela vägen... Blir nästan osäker på vilken tråd jag skriver i, vi pratar ju bilar i alla trådar
  • Troll1

Hej, godmorgon och TACK för välkomnandet!

Jag ber om ursäkt över mitt plötsliga "bortfall" Min stora tjej (nyss fyllda 10 år) hojtade på mig... Hon hade fått jätteont i halsen plötsligt. Så jag fick vara lite stöd för henne.

Jo, det är mannen som försynt har påtalat att det hade varit sååå mysigt med en liten till. {#lang_emotions_baby} Men han vill inte pressa mig eller så, jag måste ta det beslutet. Han är pappa till våran snart 20 månaders dotter Lisa.
    Jag har sedan tidigare en son som fyller 22 år i maj och så min 10 -åring. Själv fyllde jag 41 år i september (strax före bröllopet), så jag är mest orolig för min ålder. + att jag har varit mamma sedan jag var 19 år...
    Nu har vi iallafall kommit överens om att testa och vi får se hur det går. *nervös*

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4