• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Hehe....ja typ....
    Vi har lite andra bilder när han står upp med armarna i kors och ser tveksam ut också.....

Troll1 skrev 2009-02-11 14:13:30 följande:
    Jag håller alla mina tummar! Ankan80: Den är helt underbar! Min man stod fortfarande, hade din tröttnat?
  • ingenjörsbruden

Hahhahaha va här händer grejor!

Hvidis har en turk...

Trollis: jag är i v 10+6 o Hvidis är 8 dagar före mig (tror jag de var....)!
    Det där med MA lätt rätt hemskt....*brrr*

Mkt brummmbrumm-snack här inne! *tröttnar på bilsnack o går o bakar en tårta med chokladmousse o hallonmousse...toppad med färska hallon...bjuder laget runt för de som är sugna*

• Ninnispinnis

Det var väl i bry sig om-tråden? Fler än jag som har svårt att hålla rätt på trådarna...

*tar tacksamt en bit tårta ändå*

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 14:21:36 följande:
    Mkt brummmbrumm-snack här inne! *tröttnar på bilsnack o går o bakar en tårta med chokladmousse o hallonmousse...toppad med färska hallon...bjuder laget runt för de som är sugna*
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-11 14:27:24 följande:
    Det var väl i bry sig om-tråden? Fler än jag som har svårt att hålla rätt på trådarna... *tar tacksamt en bit tårta ändå*
    Hihihi...det har smittat sig hit osså!!
    *tar en STOR BIT tårta o sitter o tittar på den fina elden som jag gjort av den STORA HÖGEN Administativa Föreskrifter som jag slitit med i 5 dar....*
  • Troll1

Haha, menar du våra bröllopsbil(d)er??

Jag tar gärna lite tårta också. {#lang_emotions_tongue_out} Kan man inte injicera choklad istället? Jag blir så fluffig av att äta den.

• Ankan80

Ja, de tycker jag också bäst om...

Lemonita skrev 2009-02-11 14:08:48 följande:
    Ha ha, vilken rolig/cool bild.Denna gång köpte jag en smak jag inte testat, berry mix. Den var INTE GOD. Jag gillar mint och fruit.
  • passionsblomman

FRUIT!!! De andra är ingé goda! men fruit kan man trycka i sig ganska snabbt...

Lemonita skrev 2009-02-11 14:08:48 följande:
    Ha ha, vilken rolig/cool bild.Denna gång köpte jag en smak jag inte testat, berry mix. Den var INTE GOD. Jag gillar mint och fruit.
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-11 15:10:39 följande:
    FRUIT!!! De andra är ingé goda! men fruit kan man trycka i sig ganska snabbt...
    Köp INTE mentos i Thailand o tro att de klarar värmen/fukten bättre....för det gör de INTE....blir supersunkiga o mjuka.....papperet fastnar osv!!

Fruit är bäst! Minten får jag bara associationer till en dålig reklam-snutt som jag såg för många år sen....Mentos the pussy-maker.....(en ung kille tar mentos mint till hjälp när han ger sin tjej oralsex)...nåja...det borda ha etsat lite bilder på näthinnorna... Eller tips kanske.....*hehehehe*
    HUR kunde jag vända mentos-diskussionen till att bli ngt snuskigt?! hahhahaha...ja det är nog typiskt mig!
  • passionsblomman

Kommer i mitt LIV aldrig att smaka en mint-menthos efter denna information!
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 17:18:02 följande:
    Köp INTE mentos i Thailand o tro att de klarar värmen/fukten bättre....för det gör de INTE....blir supersunkiga o mjuka.....papperet fastnar osv!! Fruit är bäst! Minten får jag bara associationer till en dålig reklam-snutt som jag såg för många år sen....Mentos the pussy-maker.....(en ung kille tar mentos mint till hjälp när han ger sin tjej oralsex)...nåja...det borda ha etsat lite bilder på näthinnorna... Eller tips kanske.....*hehehehe* HUR kunde jag vända mentos-diskussionen till att bli ngt snuskigt?! hahhahaha...ja det är nog typiskt mig!
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4