• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Åh, Manne! Balthasar! Lillstrumpa & Syster Yster! Doktor Snuggles!

*ler ett lyckligt nostalgileende*

• Troll1

5 myror.... Drutten & Gena....Fablernas värld....bokipset.

• ingenjörsbruden

Hahahha vilka diskussioner det blev om V!

Kommer själv inte ihåg så mkt fr V...fick inte se det för det var för läskigt.....men har sett något avsnitt på tv...mitt på dagen.....var bara tvungen att titta!
    Men Dallas o Falcon Crest fick jag titta på med familjen! Kommer bara ihåg att jag tyckte så mkt om Lucy....
    High Caparall o The "Makayans" (kan INTE stava idag)....var SÅ kär i Luke!

Idag går jag in i v11, 10+0! Mår kanonbra...ngt trött i ett par dagar...men nu har nog Omega3 jobbat sig in i kroppen så att jag inte är bara sockervadd iskallen!

Trollis: Första tecken.....ni kommer nog att idiotförklara mig....men jag kände både ÄL OCH när ägget fäste på livmodern....smärtade till på ett nytt vis...
    Men symptomer i övrigt....började gå annorlunda....mkt mjukare gång.....öm i brösten....o så hade jag annorlunda menssmärtor i magen på morgonen vid 4-5 tiden.

Passionsblomman: Hahahah ja du....lillbrorsan var dödsförskräckt för "Kylling" i "Bamse o Kylling" (danskt barnprogram).... Akta så inte sonen får fobier för "powerpuffpinglorna" "pokeymone" eller "simpsons"

Lillstrumpa o syster yster är SÅ bra!! Hahhahahaha
    Luky Luke, Tintin o Dr snuggles är osså riktiga godingar! Baltazar är ju ändå BÄSTE!!*Balt...baltazar...balt..baltazar....*

• passionsblomman

Fast ingenting, jag upprepar INGENTING slår någonsin när Astrid Lindgren läste själv! Fy farao vad skiträdd jag var när Mio hängde i trappan som tagit slut och hon läste..."men det var ingen hand, det var en klo-av järn"

Kvinnan är föralltid ett geni!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 13:25:21 följande:
    Fablernas värld, boktipset....åååhhh så länge sen! *ninnananananananinananan*
  • Ankan80

Du gör mig lite förvirrad....ibland är du före mig och ibland efter....
    Vilket stämmer?

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 14:21:36 följande:
    Hahhahaha va här händer grejor!Hvidis har en turk... Trollis: jag är i v 10+6 o Hvidis är 8 dagar före mig (tror jag de var....)! Det där med MA lätt rätt hemskt....*brrr*Mkt brummmbrumm-snack här inne! *tröttnar på bilsnack o går o bakar en tårta med chokladmousse o hallonmousse...toppad med färska hallon...bjuder laget runt för de som är sugna*
  • lanovia 08

Ja Astrid är oslagbar! Bröderna Lejonhjärta var läskig men såå bra. Tycker fortfarande den är hemsk i vuxen ålder.
    Vilken nostalgitripp det blev här.

Oj finns det alltså en tid före bolibompa, trodde det hade funnit jämt.

• lanovia 08

Herregud på lördag lär ju alla här inne käka mentos. Får ni betalt av mentos-företaget för att göra reklam eller??

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4