• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • passionsblomman

Ja! Jag är ju det...ändå tror en liten bit av mig alltid att jag bara är sjåpig när jag har ont...

Men jaghar fått en radda stretchövningar nu och en STRÄNG läxa till på måndag då jag ska dit igen...

Ni får hålla lite koll på mig så jag inte slarvar...

Hvidbrud skrev 2009-02-12 19:36:38 följande:
    Oj oj, är du en sån klient! Du, lite sträckövningar efter din stavgång låter som ett bra koncept för din axel och arm och resten av ryggen.
  • Hvidbrud

Bra! Inte slarva! Om du slarvar blir det dyrt i längden för då måste du gå dit oftare... Så om inte för din egen skull så för din plånbok...
    Oh börja medan musklerna fortfarande är mjuka efter massagen, så du inte ska börja arbeta på att sträcka ut de där trämusklerna från början.

• passionsblomman

Nu vill min son få ha datorn lite... jaha! Då tar ajg väl och stretchar lite då...Tack Trollet för länken!
    Jag tror det är bra för nacken också ocm jag håller upp hakan lite!

• lanovia 08

En annan sak passionsblomman, ringde du den där privata mottagningen idag?

• passionsblomman

Nej, det glömde jag faktiskt bort medan de hade sin korta tfntid!

jag ska göra det I i promise!

lanovia 08 skrev 2009-02-12 19:50:24 följande:

En annan sak passionsblomman, ringde du den där privata mottagningen idag?
  • lanovia 08

Ok, glöm inte det idag då!

Oh nej jag glömde kolla på klippen igår kväll. Hade så fullt upp med att spackla väggarna i vårt nya badrum så jag glömde...

• ingenjörsbruden

lanovia: Omväxling förnöjer....jag är osså rätt less på bebissnack...speciellt svägerskan pratar mkt om förlossningen osv....iofs vet jag att hon bara vill väl o hjälpa o ge tips....men man blir lite lätt spyfärdig mellan varven.

Blir lite spyfärdig på alla beslut som vi måste ta med vårt husbygge...färger, mtrl, placering osv....nästan som slutet på bröllopsplaneringen...man stryker en grej 3 nya dyker upp!

Blev spacklingen bra?

Passionsblomman: Mmmmmm massage! Guuud så gott det hade varit! Sådan där påpekande om viktuppgång o sånt är INTE roligt att höra... Men det är ju bra att du hittat motivationen till stavgången igen!
    Glöm INTE att ringa idag till privatmottagningen!!

JustMeAndMyLove: Ahaa...ett hormon....kan vara bra att skylla ännu mer på hormonerna! Klart man kan bli inte blir knäpp av bebislängtan...det är hormonerna man blir knäpp av!

Ankan: Har du inte en tvättbräda?!
    Jag kör med moderniteter.....tvättmaskin!

• Ankan80

Haha...du är för rolig ingenjöris!

JustMeAndMyLove:
    Alla pyttegrejer är såååå söta, vill med ha!

Lanovia:
    Du får fler tillfällen att se klippen

passionsblomman:
    fy sjutton för sådana kommentarer. Men att säga att man blivit smalare (om man nu råkat lyckas med det) är det ingen/sällan någon som påpekar.
    Jag har också blivit "rundare" enl. min kusin :-P
    Stavgång är jättebra! Skall också ta tag i dem nu snart....

• Ninnispinnis

Det ska du ju bli!

Ankan80 skrev 2009-02-13 09:40:13 följande:
    Jag har också blivit "rundare" enl. min kusin :-P
  • lanovia 08

Spacklingen blir nog bra till slut, men det tar lite tid. Igår fick jag ialla fall hjälp av mannen. Hittills har det blivit att jag spacklat när han varit på träning. Han tycker inte det är så roligt, medans jag tycker att det funkar.

Appropå viktnedgång och uppgång. Vägde mig i morse, vågen visade för första gången på mååånga år 66,0. När vi började försöka leva efter viktväktarna för några månader sedan visade den snarare 70. Så jag har sakta sakta lyckats tappa 4 kg!!! Tänkte jag fira med den kladdkaka ikväll.

Passionsblomman tråkigt med sånna kommentarer, men ta det som en bra sporre att komma igång nu!

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4