• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • lanovia 08

Nu blir jag förrvirrad alla klockor i min närhet visar nu 23.32, men bröllopstorget säger att tiden är 00:57. Skumt

• Hvidbrud

Tiden ser ut att stämma just nu... men tiden går ju så otroligt snabt på BT (tänk det var ett år sen snart som några av oss började stifta bekantskap) Du var kanske i en konstig tidsficka?

• blivandefrularsed

Nu var det länge sen jag var här.....blev för mycket försöka-få-bebis-prat ett tag men nu kikar jag in igen.

Har ännu inte plussat och när jag har skummat igenom alla inlägg här så verkar det vara många som väntar bebbe. Så roligt!!! Grattis till alla och vad spännande!!!

Har kört med Provera i tre månader för att få ner min cykel. Och det verkar ha funkar så här långt. Min längsta cykel var på 70 dagar i höstas och senaste nu var på 26. Men den här cykeln som jag är på nu (dag 6 idag) blir första månaden utan Provera så det ska bli intressant att se om kroppen har fattat vinken.

Kör också med fertilitetsmonitorn och förra cykeln visade ingen ÄL... Så det känns som att min kropp inte rikigt funkar som den ska. Om man inte har blivit gravid under sex cykler med monitorn bör man söka hjälp och när jag har gjort det kommer vi har försökt i nästan ett år. Så så får det väl bli.

Om det fortfarande finns fler som jag kvar i den här tråden (som inte har plussat än alltså), lycka till!!!

• Ankan80

Blivandefrularsed
    Vad bra att du verkar få någurlunda koll på din cykel. Hoppas bara att ÄL också vill kicka igång!! Håller tummarna!

• lanovia 08

blivandfrularsed, trevligt att du är tillbaka igen. Jag vet, det är lätt att det blir för mycket, förståndigt av dig att ta en paus då. Det finns absolut kvar några som inte har plussat, jag är en av dem. Lycka till med era försök, hoppas kroppen kommer i balans snart. Skönt att det finns hjälp att få för att korta ner cykeln.

Passionsblomman, den där PMS-tråden du pratade om... tror nästan att jag skulle behöva den snart. 5 dar kvar till mens och jag tror jag blir gaaalen. Magen värker som f-n mellan varven (fattar inte vad detta är för dumt påhitt av min kropp), brösten är också oerhört trevliga, NOT! Mitt humör skall vi inte ens prata om.

• Ninnispinnis

Hej fru larsed! Välkommen tillbaks! Jag har inte heller plussat, så visst är vi några kvar

Lanovia, kan det inte vara ett bra tecken då?

Jag har en hel del känningar i tjejmagen, det "kör", molar och liksom drar. Men jag har ju haft alla symptom utan att plussa, så jag lägger inte så mycket vikt i det

• lanovia 08

Precis därför jag inte tror det är ett bra tecken. Har ju varit så här tidigare utan att få se det ljuva pluset. Skengravid är bara förnamnet på mig!

Ninnispinnis skrev 2009-02-15 13:46:04 följande:
    Lanovia, kan det inte vara ett bra tecken då?Jag har en hel del känningar i tjejmagen, det "kör", molar och liksom drar. Men jag har ju haft alla symptom utan att plussa, så jag lägger inte så mycket vikt i det
  • blivandefrularsed

ankan, lanovia och ninnis; skönt att ni inte har övergivit tråden, var rädd att den kanske inte skulle finnas kvar. Och visst är det skönt att cykeln börjar bli normal, kanske kan jag få bort alla finnar snart med som blommade upp i höstas.

Ninnis och lanovia, det låter som det kan vara nåt på gång...håller alla tummar jag har!!!

Nu ska jag iväg och träna!

• Ankan80

På tal om att vara kvar...tråden stängs väl snart?
    Är det tre månader som är gränsen?
    Vi får kanske starta en ny snart i så fall

• Ninnispinnis

Ja, det är tre månader, så vi måste snart ha en ny! Ankan fixar?

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4