• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ankan80

Du får snart ta o fota dem...har en rolig bild framför mig
    Hvidbrud skrev 2009-02-13 15:38:33 följande:
    Jag har gått upp 4... Hälften är nog pattar...
  • lanovia 08

Tack tjejer, ja det verkar som att renovering är bra. Idag för första gången jag tränade på 2v, så jag kan ju inte tacka träningen för det.
    Ankan jag tycker också att viktväktarna är kanon.

Ankan och Hvidis ni får ju gå upp, eller rättare sagt ni ska ju gå upp. Åtminstonde bebisens vikt.

• lanovia 08

Nu är det 1v kvar till indianbesök (tror jag)och har börjat känna av magontet igen. Inte lika illa som förra månaden...än. Men gjorde väldigt ont när jag tränade. Och brösten gör ont.
    En positiv grej är att jag inte har mått illa varken den här månaden eller förra. Det är så skönt!

• Hvidbrud

Min man ä skallig... Igår satte jag den ena kupan över hela hans huvud, och den andra runt hakan. Det enda man kunde se var en lite glipa för ögonen. Det var roligt!

Ankan80 skrev 2009-02-13 15:39:42 följande:
    Du får snart ta o fota dem...har en rolig bild framför mig
  • Ankan80

Hehe

Hvidbrud skrev 2009-02-13 15:52:46 följande:
    Min man ä skallig... Igår satte jag den ena kupan över hela hans huvud, och den andra runt hakan. Det enda man kunde se var en lite glipa för ögonen. Det var roligt!
  • Hvidbrud

Grattis! Så härligt!
    lanovia 08 skrev 2009-02-13 10:02:55 följande:

Spacklingen blir nog bra till slut, men det tar lite tid. Igår fick jag ialla fall hjälp av mannen. Hittills har det blivit att jag spacklat när han varit på träning. Han tycker inte det är så roligt, medans jag tycker att det funkar.Appropå viktnedgång och uppgång. Vägde mig i morse, vågen visade för första gången på mååånga år 66,0. När vi började försöka leva efter viktväktarna för några månader sedan visade den snarare 70. Så jag har sakta sakta lyckats tappa 4 kg!!! Tänkte jag fira med den kladdkaka ikväll. Passionsblomman tråkigt med sånna kommentarer, men ta det som en bra sporre att komma igång nu!
  • Ankan80

Håller tummarna!!!

lanovia 08 skrev 2009-02-13 15:44:57 följande:

Nu är det 1v kvar till indianbesök (tror jag)och har börjat känna av magontet igen. Inte lika illa som förra månaden...än. Men gjorde väldigt ont när jag tränade. Och brösten gör ont. En positiv grej är att jag inte har mått illa varken den här månaden eller förra. Det är så skönt!
  • passionsblomman

Idag har vi varit iväg redan tidigt på morgonen och ätit lång, lyxig frukost på café, jag och sambon. Sedan har vi letat födelsedagspresenter åt vår son och råkade på ett grannpar som vi åt lunch med!

Så, nu missade jag den där telefontiden igen, men detta var enda dagen vi kunde handla innan tisdag, så jag är jätteglad att vi fick ihop allt.

Skulle ut och gå, men jädrar i min låda så HALT det var ute på våra småvägar! Det blev inte så långt och inte så snabbt!
    Allt koncetration gick åt till att inte ramla omkull!

Nu ska jag uppdatera min danslista på youtude och dansa järnet hemma istället, så jag iallafall inte går UPP i vikt mer just idag...

Ska strax på ett info-möte i sonens skola: Det har uppdagats att minst ett barn har TBC!!!
    Så nuska vi få mer info klockan 17 om hur det ligger till.
    Lite läskigt!
    Vet inte om jag är glad att sonen varit så mkt sjuk att han knappt varit i skolan, eller orolig för att han ju har kasst immunförsvar nu efter alla baciller...

Tur just nu att jag inte är gravid, för DÅ hade jag nog börjat nojja!
    Hvidbrud skrev 2009-02-13 15:52:46 följande:
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4