• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • passionsblomman

lanovia 08 skrev 2009-02-12 13:31:37 följande:
    Oj finns det alltså en tid före bolibompa, trodde det hade funnit jämt.
  • lanovia 08

Jag VILL titta, men kan inte.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 13:25:58 följande:
    Vågade INTE titta på youtube-klippen!! Går osså på Ninnis reaktion!
  • Ankan80

Det är inget farligt.....

en är när diana käkar lunch och en är på en liten bebis....och lite annat

• Ninnispinnis

... på Nicolina!

Ankan80 skrev 2009-02-12 13:35:08 följande:
    Det är inget farligt.....en är när diana käkar lunch och en är på en liten bebis....och lite annat
  • Ninnispinnis

Min familj kallar mig Ninna, så detta var min storebrors retsång...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 13:25:21 följande:
    Fablernas värld, boktipset....åååhhh så länge sen! *ninnananananananinananan*
  • Ninnispinnis

Det passar ju för övrigt oerhört bra att vi pratar barnprogram här i bäbistråden... Ingen kan ju anklaga oss för att vara OT

• Hvidbrud

Nä, jag vågar inte heller titta! Tänk om jag får värsta förlosningsskräcken!

Barnprogram i tv2!!! Ja!! Om vi var set på dagis fick vi gå in på en annan avdelning och titta på det! Det var så spännande! Tror mitt första barnprograms minne ¨¨ar med henne Titti som hoppade runt i ett kuddrum och sjöng sånger. Och nått om ett skaferi där det fans filmer i burkarna...

Men baltazar var en självlar favorit!
    Min bästis älskade macayhan. De satt och sa hur snyyygga de var... Och åh, vad hette han, med han i dirty dansing... som soldat... Orry Main!!! Där ville jag vare den mörghåriga lite onda tjejen... Men orry var ingen snygging enligt mig. Jag var bara kär i Boy George, Björn Shifs och Arne Weise...

• Ninnispinnis

Muahahahahaha! Arne Weise???????

Hvidbrud skrev 2009-02-12 13:57:17 följande:
    Jag var bara kär i Boy George, Björn Shifs och Arne Weise...
  • Ankan80

Fegisar!!

Jaja...klippet var mest för att alla skulle fatta vad V-nördarna pratade om......

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4