Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Är i 12veckan idag! Ihh!
Iiii! Jag fnissar på mig!!! en tvättäkta skåning i dig!! Hiii hiii!! Oj, lite snuskhumor var precis vad som fattades!
Vad härliga ni är.
Maken sitter och ser dansk landskamp... han undrar vad det är jag sitter och fnissar så åt... He he han skulle bara veta!
Jag kommer ihåg det där med bebisen långa tunga. Det var JÄTTEÄCKLIGT!! man trodde att allt var frid och fröjd, men... AAAAAHHHH!!!!
Ja AAAAHHH! :-O Så var det verkligen!
tyckte att det var så otäckt när de drog av huden och de var ödlor under.. Och när de åt möss! Oj, lite traumatiserad blev man nog.
Min syster skickade bilder på mössen som mina systersöner fått... En var vit! Perfekt V-föda!!!
Ja, nog fasen fastnade ett ochannat från den tiden...
..undra hur det egentligen blir i ungarnas huvuden nu? Jag tror nästan det är sånt stort flöde av intryck, att inte lika mycket faktiskt fastnar...
inte på samma sätt iallafall..
Men sedan ibland kan sonen bli skitskrajför något man aldrig hade kunnat tro!
Good för you Lanovia!! Körde samma inställning och så helt plötsligt
Hm...vill inte heller ha mentos mint nu ....men skall nog köpa fruit igen på lunchen
Verkar som många här tillhör V-generationen. Mycket bra serie! Vem ville ni vara Lydia eller hm....va hette den blonda kvinnan nu....Jag ville vara Lydia iaf...(var ju brunett själv)
Iaf så har såg jag ett avsnitt för några år sen och det var rätt B
Jag är i v. 10+4 (v.11) idag....Går in i v. 12 på söndag ...yay!
God morgon!
Här pratas det V. Jag tyckte aldrig om den serien... Ville gärna vara Lucy i Dallas, eller helst indiankvinnan Claybasket i va-nu-serien-hette. Lite beroende på humör.
Vilka är de absolut första graviditetssymptomen ni haft? (Frågar den här trebarns mamman...)
Hm...svårt att säga...
Tror det var aptitlöshet och ett väldigt svagt svagt illamående. Detta typ 1 1/2 vecka innan BIM.
Ingen uppsvullen mage. Kändes som jag hade håll i sidan.
Usch, jag minns att de svalde ett helt marsvin precis när jag hade fått mitt lilla marsvin Nicolina... Fy vad ledsen jag var!
Usch ja, det såg ju verkligt ut också....
Dock kommer jag ihåg att vi låtsades att sega råttor var riktiga....dock svalde vi dem inte hela