• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Ninnispinnis

Den gör nog samma sak som Passionsblommans inneboende skåning, skulle jag tro... Det vill säga försöker påverka språket/dialakten

• Troll1

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 11:44:42 följande:
    Den gör nog samma sak som Passionsblommans inneboende skåning, skulle jag tro... Det vill säga försöker påverka språket/dialakten

Är det så illa?

• Troll1

Hur långt gången är du Hvidbrud? Jag vet ju inget om er härinne juh...

• lanovia 08

Usch det lät inget vidare.

Sjukskriven, vad tråkigt. Då skall jag inte komma dragandes med mannen till dig.

Troll1 skrev 2009-02-11 11:05:10 följande:
    Det här är ma: www.babyornot.se/menupage.php/uid/120: Jobbar inte alls ftf... Arbetslös och nu sjukskriven. Låter inget vidare. Gör ju att osäkerhet inför en ny graviditet inte blir mindre precis.Är utbildad (dipl) friskvårdsterapuet och zonterapeut bla.
  • lanovia 08

Time to learn

En liten tanke som slog mig. Gamla Septembertråden 2008´s medlemmar ha en viss frekvens här. Vi har ju haft snabbt besök för länge sedan av TutikochPasarat(nu har jag kanske vrängt till namnet lite) sedan har vi Ankan, Troll och jag. Hmmm undrar just när det börjar dyka upp några fler....

Troll1 skrev 2009-02-11 11:54:06 följande:
    Hur långt gången är du Hvidbrud? Jag vet ju inget om er härinne juh...
  • passionsblomman

Nu har jag ringt och dessutom fått tag i barnmorskan!

..de hänvisade mig till gyn....

...ringde, de tycker absolut att jag ska utredas...

...men det är ett HALVÅRS väntetid där!

Så jag fick numret till en annan klinik, med kortare väntan, men de har bara fm tel tid, så...
    ..jag får ringa dit imorgon...

Det verkar vara många som har svårt att få plus

• Ninnispinnis

Heja dig, Blommis! Starkt att ta tag i det jobbiga och ringa. Hoppas verkligen du får tag på dem imorgon så att ni kan få hjälp. Bra gjort!

*ger en klapp på skuldran*

• passionsblomman

Tack!

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 13:27:48 följande:
    Heja dig, Blommis! Starkt att ta tag i det jobbiga och ringa. Hoppas verkligen du får tag på dem imorgon så att ni kan få hjälp. Bra gjort!*ger en klapp på skuldran*
  • lanovia 08

Hejja Blommis! Bra gjort! Då är det bara att ringa imorgon också. Självklart är ni inte ensama.
    *Ger dig en uppmuntrande kram*

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4