Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Skulle inte du ringa BM angående detta? Eller är jag helt ute o cyklar? Isåfall hur har det gått?
Ledsen om du redan skrivit något om detta o jag missat det men ibland stressläser jag den här tråden(när jag egentligen borde jobba o-) ).
Nähäpp blev inte en sådan gubbe som jag ville i parantesen...
Lemonita välkommen och vad kul att det löste sig för er till slut.
Välkommen, Lemonita!
Alltid bra att få höra solskenshistorier även det tog lång tid!
Tittade du på lilla filmen som jag länkade? den har nog ramlat bak på andra sidan nu...
Även inlägg nr. 1364 på sidan 137 är noterad!
lanovia 08 skrev 2009-02-10 13:42:27 följande:
Passionblomman: Det var en fin bebis med fin röst, men jag fattade inte så mycket. Den var ju på ryska...?
Ni är så goa och förståndiga tjejer. Glöm aldrig det!
Vi låg nog i lite mer än vanligt (min gubbe är barngalen och har nog till och med haft mer baby längtan än jag) Så jag behövde bara säge äglossning ca d.10, så var han i givakt. (Nej, får man skriva så..) Det är så harligt att se honom med barn, han är så naturlig och ärlig och barnen älskar honom. Inget pjosk och bebis snack eller försöka imponera på den eller göra sig till. Älskar min gubbe!
(H) (kan man göra hjärtan??)
Välkommen i tråden Lemonita!!
Äsch, den sa säkert : Mammor är det bästa bästa bästa i heeeela världen!
Jag struntar i vad den säger förresten... det behövdes lite socker honung och mjälk bland livets alla hemskheter igår.
Ja, det är klart!
De där hemskheterna de börjar jag bli rätt bra på att ignorera... Sen tycker jag att du är rätt gullig idag passionblomman. Du bryter lite på skånska...
mjälk?