Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.
Ja du....tack...nu sitter jag här med tårar....
Det är så mycket känslor...först skräck...sorg...tomhet...sen enorm lycka
!! Det sitter i så tårarna kommer lätt nu för tiden.
Ja, det visste jag väl att du skulle...
jag försökte ge dig den redan igår som sagt, när vi redan satt och var rörda... Men den kan ju passa perfekt här i vår bebistråd.
Tack.
Det var inget fel på ngn av oss. Oförklarlig barnlöshet eller vad det heter. Efter tre behandlingar så.....Lilla älsklingen ville inte komma tidgare, hon är bestämd!
Ja, tack!
Har du barn?
Ja, en pojke som fyller åtta om en vecka.
Vi har velat ha en till i flera år, men det går visst dåligt... Så, jag vet vad väntan är...
Men jag har ju iallafall en UNDERBAR liten kille. Så jag försöker vara glad och nöjd och så ser vi vad som händer...
passionsblomma - är det dina söta djur i bildgalleriet? Kan ngt vara sötare? Jag ääälskar katter, skulle vilja ha ett gäng men har tyvärr blivit allergisk. Verkligen tyvärr, hade alltid katt som liten!
Japp! Sommarens kissongar, som fluttat nu, men de var väldigt fina...Har två vuxna kissar. Deras mamma och så deras mormor.
Lycka till. Den där väntan är så hemsk.....men kanske mindre jobbig när man har en gosebulle.
Tack ska du ha!
It´s a deal!
Jag har nu skrivit ner nummret på ditt inlägg, så blir du för deppig skall jag påminna dig.