• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Lemonita

God morgon!

V är en av de bästa serierna nånsin!! Får skön känsla bara jag tänker på det.

Kommer någon ihåg modedockorna? Den serien gick i samma veva om jag inte minns helt fel, det var också en favorit.

Mentos idag igen? Är det såå gott?
    Jag råkade bara ha det hemma, äter det nån gång per år men ni verkar vara lite halvt(eller helt) beroende här.

• Ankan80

Jag äter inte heller det annars
    Men du vet....ibland får man för sig saker

• lanovia 08

Oh v 12, då är den mest kristiska perioden passerad nu då. Gött!

V??? Vilken värld har jag levt i? Har missat (eller förträngt) denna serie totalt!

Hvidbrud skrev 2009-02-11 22:02:42 följande:
    Är i 12veckan idag! Ihh!
  • Lemonita

Hur kan man ha missat V??
    Beror i och för sig lite på ålder också. Vi gamlingar känner till den, gick på mitten av 80-talet. Sen beror det nog lite på smak, men vem gillar inte en serie med en massa förklädda ödlor? Hur spännande som helst.

lanovia 08 skrev 2009-02-12 10:09:22 följande:

Oh v 12, då är den mest kristiska perioden passerad nu då. Gött!V??? Vilken värld har jag levt i? Har missat (eller förträngt) denna serie totalt!
  • passionsblomman

Har man sett "V" så kommer man ihåg det. Helt säker.

När jag var gravid minns jag att det hela tiden kändes precis som att jag skulle få mens, men det kom aldrig...

det var det allra första.

Sedan : TRÖTT
    och så illamående.

• Troll1

Tack för era svar ang tidiga graviditets tecken. Jag "nojar" lite här, fast det är i såfall väldigt (!) tidigt...

• passionsblomman

Men va? va? va?

VAD är det du känner?

Troll1 skrev 2009-02-12 10:31:31 följande:
    Tack för era svar ang tidiga graviditets tecken. Jag "nojar" lite här, fast det är i såfall väldigt (!) tidigt...

• Troll1

Ngn som kom ihåg vad  cowboyserien hette med "Claybasket" (Barbara Carerra)? Masada var hon med i också, jag älskade den. Men vad hette den andra??

Här får ni ert lystmäte.

• Troll1

Passionsblomman: Molvärk i magen typ...

• Ankan80

haha.....kolla kolla!!! kanske inte du ninnis pinnis!!

Diana hette ju den mörka bruden....hon jag ville vara.....

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4