• lanovia 08

Bebis före/efter bröllopet!! Del 4

Här forsätter vi tjejer som längtar efter bebis att prata och stötta varandra.

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4
  • Hvidbrud

Ankan: Jag kommer ihåg den... Vi lekte också V med sega råttor... Och gjorde tungor med sega ormar...

• Ankan80

Har du börjat känna din livmoder Hvidis?

Jag letar o letar... Hoho? Man skall ju kunna känna den i v. 11...men är ju inte riktigt klar med den veckan än så får väl lugna mig

Vill ju ha ett tecken på att något är därinne ..

• Ninnispinnis

Lite??? Han är väl typ 100 år nu, så då var han väl ungefär... *räknar på fingrarna* ...75?

Du är för härlig!

Hvidbrud skrev 2009-02-12 14:03:52 följande:
    Ja... Arne... Suck.... Lite morfar över honom kanske...
  • Ankan80

hehe....bäst var de stora sega råttorna, men de var svåra o dyra att komma över

Hvidbrud skrev 2009-02-12 14:05:12 följande:
    Ankan: Jag kommer ihåg den... Vi lekte också V med sega råttor... Och gjorde tungor med sega ormar...
  • Hvidbrud

Jo, om jag ligger på rygg är där en ny liten bula över könsbenet. Märkte den i förrgårs! Maken vill pussa på¨den hela tiden! Längtar till man kan märka fjärilspakarna...

• Ankan80

Naaahhh...va gulligt

Jaja....men då behöver jag inte vara orolig. Då är ju nån vecka före

Hvidbrud skrev 2009-02-12 14:10:09 följande:
    Jo, om jag ligger på rygg är där en ny liten bula över könsbenet. Märkte den i förrgårs! Maken vill pussa på¨den hela tiden! Längtar till man kan märka fjärilspakarna...
  • Hvidbrud
    Ankan80 skrev 2009-02-12 14:09:33 följande:
    Ja och man mådde jätte illa om man åt en hel. En dag berättade mn mamma att det var självdöda djur i sega råttor. Då slutade jag tycka om dem...
  • Ninnispinnis

Jag vann en sån en gång... Kommer inte ihåg vart, men den var säkert 30 cm lång. Jag sparade den ett tag och gav den till min godisgrisbror

Ankan80 skrev 2009-02-12 14:09:33 följande:
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 4